Start nové sezóny mistrovství světa WRC se blíží. Podívejme se, co nás v následujícím víkendu čeká.
Čtvrtek 10. února: 1. den Karlstad - KarlstadShakedown: 3,99 km (8,88 km jižně od servisu) 08:00 - 12:00
Start: Karlstad 20:00 RZ1 Karlstad 1 1,90 km 20:04 Cíl: Karlstad 20.44 Pátek 11. února: pokračování 1. dne Karlstad - Karlstad
Start: Karlstad 06:00
Servis A Hagfors (15 minut) 07:10 RZ2 Vargasen 1 24,63 km 07:58 RZ3 Likenäs 1 20,78 km 09:39 RZ4 Lovhaugen 1 19,26 km 10:55
Servis B Hagfors (30 minut) 13:10 RZ5 Vargasen 2 24,63 km 14:13 RZ6 Likenäs 2 20,78 km 15:54 RZ7 Lovhaugen 2 19,26 km 17:10
Servis C Hagfors (45 minut) 19:00 Cíl: Karlstad 21:10 Celkem: 129,34 km Sobota 12. února: 2. den Karlstad - KarlstadStart: Karlstad 05:35 Servis D Hagfors (15 minut) 06:45 RZ8 Lesjöfors 1 15,00 km 08:00 RZ9 Sagen 1 14,23 km 09:01 RZ10 Fredriksberg 1 18,15 km 10:06 RZ11 Värmullsasen 1 15,42 km 11:08
Servis E Hagfors (30 minut) 11:56 RZ12 Lesjöfors 2 15,00 km 13:26 RZ13 Sagen 2 14,23 km 14:27 RZ14 Fredriksberg 2 18,15 km 15:32 RZ15 Värmullsasen 2 15,42 km 16:34
Servis F Hagfors (45 minut) 17:12 RZ16 Karlstad 2 1,90 km 20:00 Cíl: Karlstad 20:40 Celkem: 127,50km Neděle 13. února: 3. den Karlstad - KarlstadStart: Karlstad 05:30
Servis G Hagfors (15 minut) 06:40 RZ17 Torntorp 1 19,21 km 07:51 RZ18 Gustavsfors 1 4,16 km 08:43 RZ19 Rämmen 1 22,76 km 09:37
Servis H Hagfors (30 minut) 10:43 RZ20 Torntorp 2 19,21 km 12:09 RZ21 Rämmen 2 22,76 km 13:31 RZ22 Gustavsfors 2 4,16 km 15:08 Servis I Hagfors (10 minut) 15:58 Cíl: Karlstad 17:23 Celkem: 92,26km Celková délka soutěže: 2059,89km (351,00 km RZ)
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.