Necelé dva týdny před startem prvního podniku WRC, Rally Sweden, prohlásili piloti továrních DS3 WRC, že nejsou favority. Podle jejich slov jsou favorité jezdci týmu Ford WRT.
Napětí stoupá každým dnem, jak dobré jsou nové WRC vozy v porovnání s konkurencí? Ford i Citroën již absolvovali se svými novými modely tisíce kilometrů, jak jsou nové vozy ale opravdu rychlé, se dozvíme až na Rally Sweden.
"Pochopitelně, že se pokusím vyhrát, ale tahle rally nepatří mezi mé oblíbené. Navíc Ford zde bývá velmi silný. Nemyslím si také, že bychom ve Švédsku ukázali celý potenciál DS3 WRC," říká Loeb.
Také nový kolega Loeba, Sébastien Ogier, dává větší šance Fordu. "Oba jezdci tam jsou hodně silní, ale nejen oni, také jezdci jako PG Andersson. Nesmíme zapomínat také na Madse Ostberga, který si může rychle zvyknout na nové auto."
Mikko Hirvonen k tomu říká: "Určitě můžeme zahájit novou sezonu ve Švédsku vítězstvím. Máme dobrý tým a silné auto. Můžeme toho využít."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?