Po velmi dobré výkonnosti, kterou Juho prokázal na Rally Monte Carlo, by se mohl objevit i na dalších podnicích IRC.
Jízda Hänninena na Rally Monte Carlo byla opravdu ohromující. Fin jel na asfaltu extrémně dobře, na čele si vybudoval dokonce 40s náskok. Jenže chybná volba pneumatik ve středu odpoledne, kdy na trať spadl sníh, ho připravila o možnost bojovat o vítězství.
Tento skvělý výkon se postaral i o změnu plánů pro letošní rok. Původně se měl úřadující mistr IRC v roce 2011 zaměřit pouze na zisk titulu v SWRC, ale teď to vypadá, že by mohl do svého kalendáře přidat další rally z IRC. Škoda letos do IRC nasadí pouze Jana Kopeckého a právě ho by měl Juho podpořit.
"Juho se neustále zlepšuje. Nemluvím zde o jízdě na šotolině nebo sněhu, to má každý Fin v krvi. Ale jeho zlepšení na asfaltu je neuvěřitelné. Starty Juha ještě nejsou potvrzeny. Zatím je jistý pouze start na Barum Rally Zlín. Dovedl bych si však představit i jeho starty ve Skotsku a na Kypru. Nějaký asfalt také není vyloučen," říká serveru Maxrally týmový manažer, Pavel Hortek.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?