Pro začátek sezony se Ford rozhodl garantovat svým jezdcům, Jarimu-Mattimu Latvalovi a Mikku Hirvonenovi, stejné podmínky. Ford WRT nebude mít jedničku a dvojku.
V předešlé sezoně byl v týmu modrého oválu jedničkou Mikko Hirvonen, jenže toho předčil jeho parťák Latvala. Jenže ten se zase hůř srovnává s tlakem na jeho osobu (například rok 2009, kdy měl spoustu nehod), a tak se Ford rozhodl, že než aby určil jasnou jedničku a dvojku, tak vyšle oba jezdce do nové sezony se stejnými podmínkami.
"Oběma jezdcům jsme přidělili shodný status. Před startem nové sezony je spousta neznámých a proměnných souvisejících s novým vozem Fiesta WRC. Proto bude lepší, když se tlak rozloží mezi dva jezdce," věří šéf Fordu pro Evropu, Gerard Quinn.
Stejně jako Ford WRT se rozhodl i hlavní oponent v boji o titul, Citroën WRT. Sébastien Loeb a Sébastien Ogier nastoupí do nové sezony se stejnými podmínkami.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.