Pro začátek sezony se Ford rozhodl garantovat svým jezdcům, Jarimu-Mattimu Latvalovi a Mikku Hirvonenovi, stejné podmínky. Ford WRT nebude mít jedničku a dvojku.
V předešlé sezoně byl v týmu modrého oválu jedničkou Mikko Hirvonen, jenže toho předčil jeho parťák Latvala. Jenže ten se zase hůř srovnává s tlakem na jeho osobu (například rok 2009, kdy měl spoustu nehod), a tak se Ford rozhodl, že než aby určil jasnou jedničku a dvojku, tak vyšle oba jezdce do nové sezony se stejnými podmínkami.
"Oběma jezdcům jsme přidělili shodný status. Před startem nové sezony je spousta neznámých a proměnných souvisejících s novým vozem Fiesta WRC. Proto bude lepší, když se tlak rozloží mezi dva jezdce," věří šéf Fordu pro Evropu, Gerard Quinn.
Stejně jako Ford WRT se rozhodl i hlavní oponent v boji o titul, Citroën WRT. Sébastien Loeb a Sébastien Ogier nastoupí do nové sezony se stejnými podmínkami.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?