Šéf týmu Peugeot Sport, Olivier Quesnel, je velmi mile překvapen výkonem, který podal Petter Solberg tento týden na Rally Monte Carlo. Francouz zvažuje další angažování Nora.
Solberg jel s 207 S2000 poprvé a hned na nejvýznamnější soutěži IRC, Rally Monte Carlo. Kvůli vadnému alternátoru musel odstoupit na spojovací etapě, která vedla posádky už pouze zpět do Monte Carla.Mistr světa v automobilových soutěžích z roku 2003 bojoval o vítězství na Monte až do doby, než špatně ve druhé etapě zvolil pneumatiky (stejně jako tým Škoda Motorsport) a spadl ze druhého na sedmé místo.„Petter je dobrý chlap. Poprvé jsme spolu takto těsně spolupracovali a myslím, že ho teď znám mnohem lépe. Jel velmi dobře, odvedl skvělou práci pro celý tým Peugeot,“ říká Quesnel. Šéf francouzského týmu by byl rád, kdyby Petter pilotoval jejich speciál i na některých dalších soutěžích IRC jako například na Tour de Corse: „Petter se tuto sezonu soustředí na WRC. Ale možná by zde mohla existovat možnost, že by se do IRC ještě letos vrátil.“
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?