Šéf týmu Peugeot Sport, Olivier Quesnel, je velmi mile překvapen výkonem, který podal Petter Solberg tento týden na Rally Monte Carlo. Francouz zvažuje další angažování Nora.
Solberg jel s 207 S2000 poprvé a hned na nejvýznamnější soutěži IRC, Rally Monte Carlo. Kvůli vadnému alternátoru musel odstoupit na spojovací etapě, která vedla posádky už pouze zpět do Monte Carla.Mistr světa v automobilových soutěžích z roku 2003 bojoval o vítězství na Monte až do doby, než špatně ve druhé etapě zvolil pneumatiky (stejně jako tým Škoda Motorsport) a spadl ze druhého na sedmé místo.„Petter je dobrý chlap. Poprvé jsme spolu takto těsně spolupracovali a myslím, že ho teď znám mnohem lépe. Jel velmi dobře, odvedl skvělou práci pro celý tým Peugeot,“ říká Quesnel. Šéf francouzského týmu by byl rád, kdyby Petter pilotoval jejich speciál i na některých dalších soutěžích IRC jako například na Tour de Corse: „Petter se tuto sezonu soustředí na WRC. Ale možná by zde mohla existovat možnost, že by se do IRC ještě letos vrátil.“
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?