Guy Wilks získal první pódium pro Brita od roku 2003 na Rally Monte Carlo. Stalo se tak po rozhodnutí Peugeotu, kdy si Stéphane Sarrazin nechal dát penalizaci, aby se propadl na čtvrté místo. Účelem těchto manévrů je to, že Wilks pojede celé IRC, a tak by se mu každý bod mohl v případném boji o titul hodit.
To start Sarrazina na Rally Monte Carlo byl ojedinělým. Francouz dojel do konečné kontroly o 3 minuty později a tak dovolil Wilksovi dostat se vpřed. „Je to týmové rozhodnutí. Dělám, co je mi řečeno. Je to těžké, ale rozumím tomu, takový sport občas je. Guyovi to pomůže v získání lepších bodů do šampionátu. Hlavní věcí je, že Peugeot vyhrál tuto rally a my měli vydařený poslední den – bez problémů s převodovkou bychom mohli být nejrychlejšími v každém dni,“ uzavřel Sarrazin. Petter Solberg si nepřipíše body za sedmé místo, protože na jeho Peugeotu selhal alternátor při cestě z RZ zpět do Monaka. Mistr světa z roku 2003 měl problémy s vozem už ke konci poslední RZ. Ačkoliv se mu podařilo projet cílem zkoušky, musel pak Nor svůj speciál odstavit na 40 km přejedu do servisu, a tak soutěž nedokončil. Zbývalo mu dojet jen 13 km. Upravené výsledky:pozice jezdec auto čas 1. Bryan Bouffier Peugeot 3h32m55,7s 2. Freddy Loix Skoda + 32,5s 3. Guy Wilks Peugeot + 1m19,7s 4. Stephane Sarrazin Peugeot + 1m21,9s 5. Francois Delecour Peugeot + 1m22,4s 6. Juho Hanninen Skoda + 1m29,3s 7. Nicolas Vouilloz Skoda + 4m47,8s 8. Jan Kopecky Skoda + 7m45,9s 9. Giandomenico Basso Peugeot + 8m46,0s10. Toni Gardemeister Peugeot + 9m09,0s
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?