Marc van Dalen řekl, že doufá, že Thierry Neuville dostal dvoudenním testem ve Francii tu nejlepší možnou přípravu před nadcházející Rally Monte Carlo.
22 letý Neuville pojede tuto sezonu v IRC s Peugeotem S2000 týmu Peugeot Belgium-Luxembourg, když první závod bude samozřejmě Rally Monte Carlo, která letos slaví 100. výročí. Van Dalen, jehož tým připravuje vůz pro Neuvilleho a Guye Wilkse, k tomu řekl: "Pro začátečníka, jakým Thierry je, to není jednoduché. Proto, abychom našim jezdcům zajistili nejlepší podmínky, jsme zorganizovali dvoudenní test. Pracovali jsme na set-upu a zkoušeli jsme také nové gumy Michelin."
Beligačanovi by mohlo pomoci, že bude startovat až jako 17. Nicméně: "Důležitá není startovní pozice, ale pozice v cíli. Garantuji všem, že udělám vše, co bude v mých silách," říká Thierry.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?