Podívejte se na harmonogram legendární Rally Monte Carlo, která startuje už ve středu.
Rallye Monte-Carlo:Servis: Valence Start: Valence, úterý 18. ledna Cíl: Monte-Carlo, sobota 22. ledna Počet jezdců: 120 Součástí IRC: Dvakrát (2009 a 2010)
Vítěz roku 2010: Mikko Hirvonen/Jarmo Lehtinen (M-Sport Ford Fiesta S2000) Povrch: asfaltPočet zkoušek: 13 Délka RZ: 337,06 kmDélka přejezdů: 1004,69 kmCelkový počet km: 1341,75 km
Itinerář:První den (středa 19. ledna):
RZ: čtyři Počet km RZ: 128,37 km Délka přejezdů: 248,10 km Celkový počet km: 376,47 km Start: Valence, 09:00 RZ1: Le Moulinon – Antraigues* (36,87kms), 10:05Servis: Vals (0:10), 10:55 RZ2: Burzet – St Martial* (41,06kms), 11:40 RZ3: St Bonnet Le Froid – St Bonnet Le Froid* (25,22kms), 14:11 Sevis: Lalouvesc (0:15hrs), 14:56 RZ4: St Bonnet Le Froid – St Bonnet Le Froid* (25,22kms), 16:20 Servis A: Valence (0:45), 18:15
Druhý den (čtvrtek 20. ledna): RZ: čtyřiPočet km RZ: 94,36 km Délka přejezdů: 214,46 kmCelkový počet km: 308,82 km Servis B: Valence (0:20), 11:00 RZ5: St Jean en Royans – Font D’Urle* (23,05 km), 12:23 RZ6: Cimetiere de Vassieux – Col de Gaudissart* (24,13 km), 13:04Servis C: Valence (0:20), 14:44 (shromáždění 14:29) RZ7: St Jean en Royans – Font D’Urle* (23.05kms), 16:07hrs RZ8: Cimetiere de Vassieux – Col de Gaudissart* (24,13 km), 16:48 Servis D: Valence (0:45), 18:13Třetí den (pátek 21. ledna - sobota 22. ledna): RZ: pětPočet km RZ: 114,33 km Délka přejezdů: 542,13 km Celkový počet km: 656,46 km Servis E: Valence (0:20), 06:30 RZ9: Montauban sur l’Ouveze – Eygalayes (29,89 km), 09:08Monaco Parc Ferme: 4:45, 13:53Service F: Monaco (0:23), 17:44 RZ10: Moulinet – La Bollene Vesubie* (23,41 km), 19:15 RZ11: Lantosque – Luceram* (18.81), 19:58Servis G: Monaco (0:20), 21:57 (shromáždění ve 21:10) RZ12: Moulinet – La Bollene Vesubie* (23,41 km), 23:25 RZ13: Lantosque – Luceram* (18,81 km), 00:08Servis H: Monaco (0:10), 01:20
Předávání cen: Place du Palais Princier, 11:00 * živě na Eurosportu.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?