Nový Ford Fiesta WRC by měl být poprvé nasazen na Arctic rally ve Finsku. Ford si od tohoto startu slibuje velmi cenné poznatky před ostrým nasazením do MS.
Nová zbraň továrního týmu Ford, Fiesta WRC, by měla poprvé vyrazit do soutěže už od 28. do 29. ledna. Očekává se, že by se rally měli zúčastnit jak Jari-Matti Latvala tak i Mikko Hirvonen. Každý z jezdců by měl absolvovat jednu etapu soutěže.
Arctic rally, úvodní podnik finského mistrovství, už využili vloni Dani Sordo a Kimi Räikkönen jako přípravu na úvodní díl MS.
Citroën letos neplánuje vyrazit do Finska, místo toho by měl absolvovat testy ve Švédsku. Poprvé se tak Fiesta WRC a DS3 WRC střetnou až na trati Švédské rally.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?