Díky neuvěřitelné podpoře svých fanoušků bude možná Per Gunnar Andersson startovat ve Švédsku s vozem WRC!
AKTUALIZACE:
Organizátoři Švédské rally připsali P.G. Anderssona na startovní listinu soutěže. U jeho jména zatím není vyplněný vůz, ale pouze že se bude jednat o WRC. S největší pravděpodobností pojede s Fordem Fiesta WRC. Polovinu potřebné částky zaslali nejrůznější fanoušci na jeho konto, druhou půlku včera obdržel od nadace Helmiastiftelsen.
Původní článek:
Občas se stanou velmi neočekávané věci. P.G. Andersson chtěl původně na domácí Švédské rally, zahajovací soutěži MS roku 2011, startovat s vozem WRC. Jenže nesehnal potřebný rozpočet. O celém problému se Švéd zmínil na svých webových stránkách a na konec této smutné zprávy uvedl číslo bankovního konta.
To, co poté následovalo, by se dalo označit za švédskou rallyovou pohádku. "Najednou na účet začaly chodit peníze od různých fanoušků, clubů nebo firem, které se zabývají motorsportem. Za pouhé dva dny jsme získali polovinu potřebného rozpočtu," nevěří této události Per Gunnar.
Konkrétně by se mělo jednat o zhruba 23 000 Euro. Pokud Andersson sežene i zbytek peněz, tak by se mohl na start s Fordem Fiesta WRC přeci jen postavit. Stal by se tak 13. jezdcem s vozem WRC.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?