Díky neuvěřitelné podpoře svých fanoušků bude možná Per Gunnar Andersson startovat ve Švédsku s vozem WRC!
AKTUALIZACE:
Organizátoři Švédské rally připsali P.G. Anderssona na startovní listinu soutěže. U jeho jména zatím není vyplněný vůz, ale pouze že se bude jednat o WRC. S největší pravděpodobností pojede s Fordem Fiesta WRC. Polovinu potřebné částky zaslali nejrůznější fanoušci na jeho konto, druhou půlku včera obdržel od nadace Helmiastiftelsen.
Původní článek:
Občas se stanou velmi neočekávané věci. P.G. Andersson chtěl původně na domácí Švédské rally, zahajovací soutěži MS roku 2011, startovat s vozem WRC. Jenže nesehnal potřebný rozpočet. O celém problému se Švéd zmínil na svých webových stránkách a na konec této smutné zprávy uvedl číslo bankovního konta.
To, co poté následovalo, by se dalo označit za švédskou rallyovou pohádku. "Najednou na účet začaly chodit peníze od různých fanoušků, clubů nebo firem, které se zabývají motorsportem. Za pouhé dva dny jsme získali polovinu potřebného rozpočtu," nevěří této události Per Gunnar.
Konkrétně by se mělo jednat o zhruba 23 000 Euro. Pokud Andersson sežene i zbytek peněz, tak by se mohl na start s Fordem Fiesta WRC přeci jen postavit. Stal by se tak 13. jezdcem s vozem WRC.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?