Díky neuvěřitelné podpoře svých fanoušků bude možná Per Gunnar Andersson startovat ve Švédsku s vozem WRC!
AKTUALIZACE:
Organizátoři Švédské rally připsali P.G. Anderssona na startovní listinu soutěže. U jeho jména zatím není vyplněný vůz, ale pouze že se bude jednat o WRC. S největší pravděpodobností pojede s Fordem Fiesta WRC. Polovinu potřebné částky zaslali nejrůznější fanoušci na jeho konto, druhou půlku včera obdržel od nadace Helmiastiftelsen.
Původní článek:
Občas se stanou velmi neočekávané věci. P.G. Andersson chtěl původně na domácí Švédské rally, zahajovací soutěži MS roku 2011, startovat s vozem WRC. Jenže nesehnal potřebný rozpočet. O celém problému se Švéd zmínil na svých webových stránkách a na konec této smutné zprávy uvedl číslo bankovního konta.
To, co poté následovalo, by se dalo označit za švédskou rallyovou pohádku. "Najednou na účet začaly chodit peníze od různých fanoušků, clubů nebo firem, které se zabývají motorsportem. Za pouhé dva dny jsme získali polovinu potřebného rozpočtu," nevěří této události Per Gunnar.
Konkrétně by se mělo jednat o zhruba 23 000 Euro. Pokud Andersson sežene i zbytek peněz, tak by se mohl na start s Fordem Fiesta WRC přeci jen postavit. Stal by se tak 13. jezdcem s vozem WRC.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.