Organizátoři Rally Monte Carlo zveřejnili upravenou startovní listinu (vypadl z ni například Wittmann) se startovními čísly jednotlivých účastníků.
S číslem 1 na svých dveřích odstartuje loňský mistr IRC, Juho Hänninen. Pro továrního jezdce Škodovky sice letos IRC není prioritou, ale Monte si ujít nenechal. S číslem 2 odstartuje Petter Solberg, který posílí v Monaku Peugeot. Zajímavé je poměrně vysoké startovní číslo Henninga Solberga (12) a naopak nízké Francoise Delecoura (6).
Už také víme, s čím pojede Basso. Ital sehnal peníze na Peugeot 207 S2000. Díky tomu budou ve startovním poli pouze dva vozy Abarth Grande Punto S2000. Za jejich volanty navíc budou sedět jezdci, kteří asi na úplnou špičku mít nebudou.
Kompletní seznam naleznete zde.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?