Organizátoři Rally Monte Carlo zveřejnili upravenou startovní listinu (vypadl z ni například Wittmann) se startovními čísly jednotlivých účastníků.
S číslem 1 na svých dveřích odstartuje loňský mistr IRC, Juho Hänninen. Pro továrního jezdce Škodovky sice letos IRC není prioritou, ale Monte si ujít nenechal. S číslem 2 odstartuje Petter Solberg, který posílí v Monaku Peugeot. Zajímavé je poměrně vysoké startovní číslo Henninga Solberga (12) a naopak nízké Francoise Delecoura (6).
Už také víme, s čím pojede Basso. Ital sehnal peníze na Peugeot 207 S2000. Díky tomu budou ve startovním poli pouze dva vozy Abarth Grande Punto S2000. Za jejich volanty navíc budou sedět jezdci, kteří asi na úplnou špičku mít nebudou.
Kompletní seznam naleznete zde.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?