Do sezóny vstupoval Jari-Matti Latvala v roli jasné týmové dvojky. Během sezóny se ale rozjel a v celkovém hodnocení porazil týmového kolegu Hirvonena. Bude letos bojovat o titul mistra světa?
Latvalův vstup do sezóny v roli jasné týmové dvojky mu přinesl štestí. Bez tíhy velkého očekáváných úspěchů proklouzl sezónou až k zisku vicemistra světa.
"Pro me to byl dobrý rok," vyjádřil Autosportu Latvala spokojenost. "Náš status mi pomohl najít více konstatnosti. Konečně jsem se jako jezdec zlepšil. Nemohu však říci, že jsem připraven na to být mistrem světa. Cítím se však připraven na bitvu o titul."
I díky dobrým výkonům týmového kolegy se dostalo Mikko Hirvonenovi tvrdší kritiky. Ten nebyl v uplynulé sezóně schopen naplnit vysoká očekávání a nyní je jeho pozice týmové jedničky nejistá.
"Ještě jsem se nerozmyslel, jak na to zareagujeme. Je však jisté, že naše strategie se Jari-Matti Latvalovi vyplatila," šéf týmu potvrzuje Malcolm Wilson.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?