Do sezóny vstupoval Jari-Matti Latvala v roli jasné týmové dvojky. Během sezóny se ale rozjel a v celkovém hodnocení porazil týmového kolegu Hirvonena. Bude letos bojovat o titul mistra světa?
Latvalův vstup do sezóny v roli jasné týmové dvojky mu přinesl štestí. Bez tíhy velkého očekáváných úspěchů proklouzl sezónou až k zisku vicemistra světa.
"Pro me to byl dobrý rok," vyjádřil Autosportu Latvala spokojenost. "Náš status mi pomohl najít více konstatnosti. Konečně jsem se jako jezdec zlepšil. Nemohu však říci, že jsem připraven na to být mistrem světa. Cítím se však připraven na bitvu o titul."
I díky dobrým výkonům týmového kolegy se dostalo Mikko Hirvonenovi tvrdší kritiky. Ten nebyl v uplynulé sezóně schopen naplnit vysoká očekávání a nyní je jeho pozice týmové jedničky nejistá.
"Ještě jsem se nerozmyslel, jak na to zareagujeme. Je však jisté, že naše strategie se Jari-Matti Latvalovi vyplatila," šéf týmu potvrzuje Malcolm Wilson.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?