Do sezóny vstupoval Jari-Matti Latvala v roli jasné týmové dvojky. Během sezóny se ale rozjel a v celkovém hodnocení porazil týmového kolegu Hirvonena. Bude letos bojovat o titul mistra světa?
Latvalův vstup do sezóny v roli jasné týmové dvojky mu přinesl štestí. Bez tíhy velkého očekáváných úspěchů proklouzl sezónou až k zisku vicemistra světa.
"Pro me to byl dobrý rok," vyjádřil Autosportu Latvala spokojenost. "Náš status mi pomohl najít více konstatnosti. Konečně jsem se jako jezdec zlepšil. Nemohu však říci, že jsem připraven na to být mistrem světa. Cítím se však připraven na bitvu o titul."
I díky dobrým výkonům týmového kolegy se dostalo Mikko Hirvonenovi tvrdší kritiky. Ten nebyl v uplynulé sezóně schopen naplnit vysoká očekávání a nyní je jeho pozice týmové jedničky nejistá.
"Ještě jsem se nerozmyslel, jak na to zareagujeme. Je však jisté, že naše strategie se Jari-Matti Latvalovi vyplatila," šéf týmu potvrzuje Malcolm Wilson.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?