Proměnné počasí hrálo při testech před nadcházející Rally Monte Carlo Hänninenovi do karet, mohl totiž získat hodně cenných dat.
Sezona IRC začíná velkou událostí. Rally Monte Carlo totiž bude mít svůj již stý ročník a je tak jednou z klasických soutěží. Každý jezdec chce tuto rally vyhrát. Přípravy týmů běží aktuálně na plné obrátky.
Škoda naposled testovala ve Francii. Tam na ní čekalo proměnlivé počasí, tedy stejné, jako se očekává na soutěži v horách na Monakem. Pro Juhu to byly ideální podmínky. „Měli jsme suchý a pak i mokrý asfalt. Nakonec jsme se dočkali i sněhu a ledu. Zajezdili jsme si tedy za všech podmínek. Mohli jsme otestovat chování gum za rozdílných podmínek. Získali jsme také cenná data,“ říká jezdec, který je řazen mezi hlavní favority na vítězství.
Na začátku ledna má Hänninen naplánovaný další test společně s dalšími piloty Škody v České republice. „Tam vládne ta pravá zima, takže to bude pro přípravu dobré.“
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?