Stejně jako tomu bývalo za dob, kdy Andreas Mikkelsen startoval v MS s privátním Fordem Focus RS WRC, tak se mu dostane i v úvodním podniku IRC, Rally Monte Carlo, podpory ze strany bývalého dvojnásobného mistra světa v automobilových soutěžích, Marcuse Grönholma. Fin tuto soutěž navíc jednou ve své kariéře (2006) dokázal vyhrát.
Mladý Nor ve službách Škody UK bude mít na Rally Monte Carlo cenného rádce. Tím nebude nikdo jiný než Marcus Grönholm, který tuto soutěž v roce 2006 vyhrál. „Pro mě bude vše nové. Ještě nikdy jsem na této soutěži nestartoval. Je to velmi významná soutěž, řekl bych že nejtěžší v šampionátu IRC. Na jedné zkoušce se může vystřídat sníh, led, asfalt a částečně i šotolina,“ shrnuje vlastnosti Monte Nor.
„Nemyslím na umístění na pódium ani na místo v TOP5. Spíše doufám, že se nám v Monaku podaří získat pár důležitých bodů, které budou dobrým startem do sezony 2011. Marcus zná místní rally velmi dobře. Sice to není jeho oblíbená soutěž, protože zdejší podmínky jsou velmi nepředvídatelné, ale jeho rady mi mohou přinést opravdu hodně. I dřív pro mě byly velmi přínosné, doufám, že to bude i teď.“
„Už se nemohu dočkat, až nová sezona začne. Zatím jsem ve své kariéře ještě neměl možnost, abych startoval za nejlepší tým s nejlepším vozem. Máme dobrý plán na celou sezonu a doufám, že budeme bojovat o celkové vítězství. Myslím, že mne čeká dobrý rok,“ zakončil optimisticky povídání před startem IRC 2011 Andreas.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.