Stejně jako tomu bývalo za dob, kdy Andreas Mikkelsen startoval v MS s privátním Fordem Focus RS WRC, tak se mu dostane i v úvodním podniku IRC, Rally Monte Carlo, podpory ze strany bývalého dvojnásobného mistra světa v automobilových soutěžích, Marcuse Grönholma. Fin tuto soutěž navíc jednou ve své kariéře (2006) dokázal vyhrát.
Mladý Nor ve službách Škody UK bude mít na Rally Monte Carlo cenného rádce. Tím nebude nikdo jiný než Marcus Grönholm, který tuto soutěž v roce 2006 vyhrál. „Pro mě bude vše nové. Ještě nikdy jsem na této soutěži nestartoval. Je to velmi významná soutěž, řekl bych že nejtěžší v šampionátu IRC. Na jedné zkoušce se může vystřídat sníh, led, asfalt a částečně i šotolina,“ shrnuje vlastnosti Monte Nor.
„Nemyslím na umístění na pódium ani na místo v TOP5. Spíše doufám, že se nám v Monaku podaří získat pár důležitých bodů, které budou dobrým startem do sezony 2011. Marcus zná místní rally velmi dobře. Sice to není jeho oblíbená soutěž, protože zdejší podmínky jsou velmi nepředvídatelné, ale jeho rady mi mohou přinést opravdu hodně. I dřív pro mě byly velmi přínosné, doufám, že to bude i teď.“
„Už se nemohu dočkat, až nová sezona začne. Zatím jsem ve své kariéře ještě neměl možnost, abych startoval za nejlepší tým s nejlepším vozem. Máme dobrý plán na celou sezonu a doufám, že budeme bojovat o celkové vítězství. Myslím, že mne čeká dobrý rok,“ zakončil optimisticky povídání před startem IRC 2011 Andreas.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?