Daniel Oliveira by mohl být první soukromý jezdec, který nastoupí s Mini S2000 do MS. Brazilec by měl odstartovat na Rally Portugal za volantem nového speciálu z dílen Prodrivu.
Vývojové práce na novém Mini WRC mají na starosti převážně Kris Meeke a Dani Sordo. Oba jezdci se snaží nový vůz udělat konkurenceschopným pokud možno hned od prvních ostrých kilometrů. Nepracuje se jen na variantě Mini WRC, ale i na verzi Mini S2000, která by měla být poprvé nasazena na konci března 2011.
Brazilec Daniel Oliveira plánuje jet s novým Mini S2000, které bude mít (stejně jako všechny nové S2000) motor o obsahu 1,6l s turbem. Podle aktuálních předpisů by s ním však 25letý jezdec nemohl bodovat v rámci SWRC. Tuto sérii nechala FIA i pro rok 2011 pro staré známé S2000 s 2l motory.
Olivierovy výkony v letošním IRC byly nevýrazné
Nicméně stále ještě zbývá objasnit některé body v pravidlech. Světová rada na začátku týdne řekla, že velikost restriktoru sání pro vozy S2000 s motory 1,6l s turbem bude oznámena až po homologaci prvního vozu. To by mohl být Mini S2000.
Varianta WRC by se měla od vozu S2000 lišit nejenom o poznání větším restriktorem, který bude zajišťovat větší výkon motoru, ale také většími spoilery a optickým paketem.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?