Jubilejní stá Rallye Monte Carlo se nezadržitelně blíží a týmy mají s přípravou plné ruce práce. Přinášíme vám nejnovější videa z testů Vouilloze na Škodě a Wilkse se Sarrazinem na Peugeotech.
Škoda se chystá na jubilejní Rallye Monte Carlo vyslat armádu hned čtyř továrních posádek. Vedle stálic továrního mladoboleslavského týmu Fina Juho Hänninena a Jana Kopeckého to budou také Belgičan "Fast" Freddy Loix a po roce se do Fabie vrátí Francouz Nicolas Vouilloz. A právě záběry z jeho testu přináší první video. Za povšimnutí mimo jiné stojí upravená okna v předních dveří.
Spoustu práce s přípravou na lednovou soutěž mají i u Peugeotů. Druhé video ukazuje testy Brita Wilkse, který u Peugeotu UK nahradil odchozivšího Meekeho.
Slavnou soutěž se nenechá ujít ani "univerzální" Stéphane Sarrazin, který obdivuhodně zvládá přesedání mezi okruhovými závody a rally.
Zdroj: YouTube.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.