Nadcházející stá Rallye Monta Carlo láká stále více slavných jmen. V roce 1994 zde s Escortem vyhrál Francouz Delecour. Nyní se na do malého knížectví vrací, tentokrát s Peugeotem 207 S2000.
S osobou Françoise Delecoura přibyla na startovní listině jubilejního Monte Carla další legenda. Dlouho však nevědělo, zda se vítěz této soutěže z roku 1994 na start skutečně postaví. Teď je však jisté, že startovat bude. Usedne do Peugeotu 207 S2000 a navigovat ho bude Dominic Savignoni.
"Když jsem se podíval na plán zkoušek a zamyslel se nad tím, že je to již stá Rallye Monta Carlo, bylo to jasné. Musím startovat," přiznal se osmačtyřicetiletý Delecour. "Musíme však ještě zajistit nějaké peníze."
I po několikaleté pauze, kdy na mezinárodní scéně nestartoval, chce Francouz patřit mezi nejrychlejší. "Moje motivace k úspěchu je stáel veliká. Jsem ve skvělé kondici a některé zkoušky, jako třeba Le Moulinon nebo Burzet, znám lépe, než jiní účastníci."
Zdroj: motorsport-total.com
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?