Olivier Quesnel, šéf týmů Citroën Racing a Peugeot Sport, nabídl Petteru Solbergovi možnost startu na lednové Rally Monte Carlo! Nor jeho nabídku pochopitelně přijal. Startovat tedy bude s Peugeotem 207 S2000.
„Byl jsem velmi překvapený, když mi Olivier Quesnel, šéf Citroën Racing a Peugeot Sport, zavolal a zeptal se mě, jestli bych měl zájem startovat jako host na Rally Monte Carlo. Možnost postavit na start úvodního podniku IRC 2011 jsem samozřejmě s radostí přijal! O vůz se mi bude starat tovární tým,“ říká Petter.„Najali si mě, abych zajistil dobrý výsledek pro značku. Pro mě to znamená další kilometry v soutěžním voze navíc a také novou zkušenost – v IRC jsem ještě nikdy nestartoval. Některé zkoušky budou přenášeny živě v televizi, to je skvělá věc. Musím ale zdůraznit, že se jedná pouze o jednorázový start. Mým cílem zůstává WRC, v roce 2011 chci bojovat o titul,“ ukončil Petter všechny možné spekulace ještě předtím, než by mohly začít.
Rallye Monte-Carlo startuje ve Valence 19. ledna 2011 a končí v Monaku 22. ledna. Společně s Petterem se zde představí dalších pět aut pod hlavičkou francouzského výrobce, který je součástí koncernu PSA Peugeot Citroën.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?