Olivier Quesnel, šéf týmů Citroën Racing a Peugeot Sport, nabídl Petteru Solbergovi možnost startu na lednové Rally Monte Carlo! Nor jeho nabídku pochopitelně přijal. Startovat tedy bude s Peugeotem 207 S2000.
„Byl jsem velmi překvapený, když mi Olivier Quesnel, šéf Citroën Racing a Peugeot Sport, zavolal a zeptal se mě, jestli bych měl zájem startovat jako host na Rally Monte Carlo. Možnost postavit na start úvodního podniku IRC 2011 jsem samozřejmě s radostí přijal! O vůz se mi bude starat tovární tým,“ říká Petter.„Najali si mě, abych zajistil dobrý výsledek pro značku. Pro mě to znamená další kilometry v soutěžním voze navíc a také novou zkušenost – v IRC jsem ještě nikdy nestartoval. Některé zkoušky budou přenášeny živě v televizi, to je skvělá věc. Musím ale zdůraznit, že se jedná pouze o jednorázový start. Mým cílem zůstává WRC, v roce 2011 chci bojovat o titul,“ ukončil Petter všechny možné spekulace ještě předtím, než by mohly začít.
Rallye Monte-Carlo startuje ve Valence 19. ledna 2011 a končí v Monaku 22. ledna. Společně s Petterem se zde představí dalších pět aut pod hlavičkou francouzského výrobce, který je součástí koncernu PSA Peugeot Citroën.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?