Citroën bude v roce 2011 nasazovat celkem čtyři DS3 WRC. Jezdecké složení druhého týmu však zatím zůstává otevřené, ale Kimi Räikkönen a Peter Solberg mají určitou prioritu.
Citroën při startu nové sezony ve Švédsku hodlá nasadit čtyři DS3. V továrním týmu pojede mistr světa, Sébastien Loeb a jeho nový kolega Sébastien Ogier. Kdo však pojede za juniorku, není zatím stále jasné. Každý kandidát musí přinést určitý obnos peněz. Podle sportovního šéfa Citroënu, Oliviera Quesnela, jsou favority na tato místa Kimi Räikkönen a Petter Solberg, nicméně i pro ně platí finanční podmínka. Dani Sordo také ještě není úplně bez šance, tedy pokud by byl ochoten zaplatit. „V příštím roce budeme mít dva týmy, ale nemůžu ještě říci, kdo bude nastupovat za druhý tým. Napřed musíme zajistit budget,“ řekl Quesnel pro wrc.com. „Pokud by u nás chtěl nadále zůstat Dani, tak by musel 100% připlatit. Je to velmi komplikované, ale to platí i pro Kimiho.“Solberg je po jeho sezoně s C4 WRC dalším kandidátem, ale u bývalého mistra světa je dost otázek. „Je tu velká poptávka, ale my budeme rádi jednat se všemi, kteří budou mít budget a jsou rychlí. S Kimim a Petterem bychom byli velice spokojení a myslím, že mají určitou prioritu.“„Ještě však uvidíme, v minulém roce jsme touto dobou neměli žádného zákazníka, takže mě to nijak nevzrušuje. Musíme si počkat, ale já jsem si jistý, že v druhém týmu budeme mít dvě auta, i když to bude možná trochu komplikované,“ řekl Francouz.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?