Citroën bude v roce 2011 nasazovat celkem čtyři DS3 WRC. Jezdecké složení druhého týmu však zatím zůstává otevřené, ale Kimi Räikkönen a Peter Solberg mají určitou prioritu.
Citroën při startu nové sezony ve Švédsku hodlá nasadit čtyři DS3. V továrním týmu pojede mistr světa, Sébastien Loeb a jeho nový kolega Sébastien Ogier. Kdo však pojede za juniorku, není zatím stále jasné. Každý kandidát musí přinést určitý obnos peněz. Podle sportovního šéfa Citroënu, Oliviera Quesnela, jsou favority na tato místa Kimi Räikkönen a Petter Solberg, nicméně i pro ně platí finanční podmínka. Dani Sordo také ještě není úplně bez šance, tedy pokud by byl ochoten zaplatit. „V příštím roce budeme mít dva týmy, ale nemůžu ještě říci, kdo bude nastupovat za druhý tým. Napřed musíme zajistit budget,“ řekl Quesnel pro wrc.com. „Pokud by u nás chtěl nadále zůstat Dani, tak by musel 100% připlatit. Je to velmi komplikované, ale to platí i pro Kimiho.“Solberg je po jeho sezoně s C4 WRC dalším kandidátem, ale u bývalého mistra světa je dost otázek. „Je tu velká poptávka, ale my budeme rádi jednat se všemi, kteří budou mít budget a jsou rychlí. S Kimim a Petterem bychom byli velice spokojení a myslím, že mají určitou prioritu.“„Ještě však uvidíme, v minulém roce jsme touto dobou neměli žádného zákazníka, takže mě to nijak nevzrušuje. Musíme si počkat, ale já jsem si jistý, že v druhém týmu budeme mít dvě auta, i když to bude možná trochu komplikované,“ řekl Francouz.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?