 
            Tým kolem Franze Wittmanna by rád rozšířil svoje účinkování v Intercontinental Rallye Challenge v roce 2011 o jeden vůz. Wittmanna by měl doplnit týmový kolega.
Šéf týmu ROMO, Ronald Leschhorn, který letos připravoval vůz pro Franze Wittmanna v IRC, by chtěl rozšířit aktivity týmu a v příštím roce nasadit do tohoto šampionátu dva vozy. V letošním roce nasadilo ROMO Wittmanna do vybraných soutěží IRC. Dva vozy už tým servisoval při poslední rally roku, na Kypru. Druhý vůz týmu byl v rukou Bryana Bouffiera. „V příštím roce chceme v IRC jezdit se dvěma vozy. Vždycky je lepší, když máte k dispozici dva vozy. Týmu to poskytuje mnohem větší porci informací a také více možností,“ potvrdil seriózní zájem o druhý vůz Leschhorn. Jeho tým už tři roky nasazuje Peugeot 207 S2000.Přestože Wittmann startoval s Peugeotem 207 S2000 několikrát, tak za celou sezonu nedokázal získat ani jediný bod. O potenciálu Bryana Bouffiera není nutné pochybovat, v minulosti toho pro Peugeot hodně natestoval. Na Kypru zaznamenal 32letý jezdec 4 nejrychlejší časy.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?