Tým kolem Franze Wittmanna by rád rozšířil svoje účinkování v Intercontinental Rallye Challenge v roce 2011 o jeden vůz. Wittmanna by měl doplnit týmový kolega.
Šéf týmu ROMO, Ronald Leschhorn, který letos připravoval vůz pro Franze Wittmanna v IRC, by chtěl rozšířit aktivity týmu a v příštím roce nasadit do tohoto šampionátu dva vozy. V letošním roce nasadilo ROMO Wittmanna do vybraných soutěží IRC. Dva vozy už tým servisoval při poslední rally roku, na Kypru. Druhý vůz týmu byl v rukou Bryana Bouffiera. „V příštím roce chceme v IRC jezdit se dvěma vozy. Vždycky je lepší, když máte k dispozici dva vozy. Týmu to poskytuje mnohem větší porci informací a také více možností,“ potvrdil seriózní zájem o druhý vůz Leschhorn. Jeho tým už tři roky nasazuje Peugeot 207 S2000.Přestože Wittmann startoval s Peugeotem 207 S2000 několikrát, tak za celou sezonu nedokázal získat ani jediný bod. O potenciálu Bryana Bouffiera není nutné pochybovat, v minulosti toho pro Peugeot hodně natestoval. Na Kypru zaznamenal 32letý jezdec 4 nejrychlejší časy.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?