Tým kolem Franze Wittmanna by rád rozšířil svoje účinkování v Intercontinental Rallye Challenge v roce 2011 o jeden vůz. Wittmanna by měl doplnit týmový kolega.
Šéf týmu ROMO, Ronald Leschhorn, který letos připravoval vůz pro Franze Wittmanna v IRC, by chtěl rozšířit aktivity týmu a v příštím roce nasadit do tohoto šampionátu dva vozy. V letošním roce nasadilo ROMO Wittmanna do vybraných soutěží IRC. Dva vozy už tým servisoval při poslední rally roku, na Kypru. Druhý vůz týmu byl v rukou Bryana Bouffiera. „V příštím roce chceme v IRC jezdit se dvěma vozy. Vždycky je lepší, když máte k dispozici dva vozy. Týmu to poskytuje mnohem větší porci informací a také více možností,“ potvrdil seriózní zájem o druhý vůz Leschhorn. Jeho tým už tři roky nasazuje Peugeot 207 S2000.Přestože Wittmann startoval s Peugeotem 207 S2000 několikrát, tak za celou sezonu nedokázal získat ani jediný bod. O potenciálu Bryana Bouffiera není nutné pochybovat, v minulosti toho pro Peugeot hodně natestoval. Na Kypru zaznamenal 32letý jezdec 4 nejrychlejší časy.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?