Podle Jari-Matti Latvaly se jeho týmový kolega, Mikko Hirvonen, vrátí v příští sezoně do formy. Hirvonen letos prožil jeho nejtěžší rok v roli profesionálního závodního jezdce, když vyhrál pouze jednu soutěž WRC.
Vloni Finovi titul utekl o pouhý bod. Letos byl šestý, 150 bodů za vítězem, Sébastienem Loebem. „Pro Mikka to byl těžký rok. Vím, jaké to pro něj je, byl jsem u toho. Ale vím, že bude zpátky. Byl to pro něj velmi frustrující a těžký rok poté, co byl vloni tak blízko a bitvu o titul prohrál až v posledním závodu,“ říká Jari-Matti.„Také neměl vždy úplně ideální auto a udělal pár chyb: Finsko bylo největší nehodou, ale vše to už hodil za hlavu. Podívejte se na časy, které zajížděl ve Walesu během posledního dne. Bylo to jako když se vrátil starý Mikko. Podle mého bude příští rok určitě zpátky.“
Mikko ve Walesu
Šéf Fordu, Malcolm Wilson, k tomu říká: „Ve Walesu se mu povedla sobota a neděle. Mikko věděl, co udělat a udělal to. Jsem přesvědčen, že je zpět. Momentálně sice nezávodil s Loebem nebo s Jarim, ale zase bude. Dobrou věcí je, že i po skončení sezony bude sedět hodně v autě. Novou sezonu začínáme ve Švédsku, což je pro něj dobrá soutěž.“
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?