Podle Jari-Matti Latvaly se jeho týmový kolega, Mikko Hirvonen, vrátí v příští sezoně do formy. Hirvonen letos prožil jeho nejtěžší rok v roli profesionálního závodního jezdce, když vyhrál pouze jednu soutěž WRC.
Vloni Finovi titul utekl o pouhý bod. Letos byl šestý, 150 bodů za vítězem, Sébastienem Loebem. „Pro Mikka to byl těžký rok. Vím, jaké to pro něj je, byl jsem u toho. Ale vím, že bude zpátky. Byl to pro něj velmi frustrující a těžký rok poté, co byl vloni tak blízko a bitvu o titul prohrál až v posledním závodu,“ říká Jari-Matti.„Také neměl vždy úplně ideální auto a udělal pár chyb: Finsko bylo největší nehodou, ale vše to už hodil za hlavu. Podívejte se na časy, které zajížděl ve Walesu během posledního dne. Bylo to jako když se vrátil starý Mikko. Podle mého bude příští rok určitě zpátky.“
Mikko ve Walesu
Šéf Fordu, Malcolm Wilson, k tomu říká: „Ve Walesu se mu povedla sobota a neděle. Mikko věděl, co udělat a udělal to. Jsem přesvědčen, že je zpět. Momentálně sice nezávodil s Loebem nebo s Jarim, ale zase bude. Dobrou věcí je, že i po skončení sezony bude sedět hodně v autě. Novou sezonu začínáme ve Švédsku, což je pro něj dobrá soutěž.“
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?