Letošního ročníku se nezúčastnila italská hvězda kategorie Moto GP a každoroční účastník soutěže, Valentino Rossi. Dani Sordo nakonec vybojoval těsné vítězství před Rinaldem Capellem.
V pátek večer byl na průběžně prvním místě Rinaldo Capello s Citroënem C4 WRC připraveným od Citroën Racingu. Na dvou testech se loňský vítěz usadil jen 0,4s před Danim Sordem s další C4. Třetí byl Alessandro Perico se starší Xsarou WRC, ten ztrácel 10,4s. Těsně za ním byl Piero Longhi s nejrychlejším Fordem.Ale to bylo v pátek. V sobotu na účastníky čekalo pět zkoušek, během kterých se rychle otočilo vedení. Při jeho prvním startu na této soutěži šel Dani Sordo do vedení a vybudoval si náskok 11,9s. Za Dindem Capellem byl Felice Re v další C4 WRC na třetí pozici. V neděli si Sordo udržel těsné vedení a vyhrál s náskokem pouhých 5,1s před Capellem.Piero Longhi profitoval z vypadnutí Felice Reho a byl s jeho Fordem Focusem WRC třetí. Stefano D´Aste byl s Lotusem Exige GT čtvrtý. Nejlepším jezdcem s vozem S2000 byl úřadující italský mistr, Paolo Andreucci. Celkově devátý se ztrátou 5:26,1 byl nový i bývalý šampión PWRC, Armindo Araujo. Ten testoval nové Mitsubishi Lancer Evo X, které je postaveno podle pravidel pro vozy R4. Monza Rally Show 2010: 1. D. Sordo/D. Vallejo – Citroën C4 WRC 1:19:29.5 2. R. Capello/L. Pirollo - Citroën C4 WRC + 0.05.1 3. P. Longhi/L. Cassol – Ford Focus WRC + 1:46.8 4. S. D´Aste/L. D´Aste - Lotus Exige GT Cup + 3:01.8 5. D. Giaconia/M. Torri - Ford Focus WRC + 3:41.9 6. P. Andreucci/A. Andreussi - Peugeot 207 S2000 + 3:55.8 7. M. Musti/ C. Biglieri - Peugeot 307 WRC + 4:45.7 8. P. Uzzeni/M. Nibbio - Subaru Impreza WRC + 5:15.1
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?