Letošního ročníku se nezúčastnila italská hvězda kategorie Moto GP a každoroční účastník soutěže, Valentino Rossi. Dani Sordo nakonec vybojoval těsné vítězství před Rinaldem Capellem.
V pátek večer byl na průběžně prvním místě Rinaldo Capello s Citroënem C4 WRC připraveným od Citroën Racingu. Na dvou testech se loňský vítěz usadil jen 0,4s před Danim Sordem s další C4. Třetí byl Alessandro Perico se starší Xsarou WRC, ten ztrácel 10,4s. Těsně za ním byl Piero Longhi s nejrychlejším Fordem.Ale to bylo v pátek. V sobotu na účastníky čekalo pět zkoušek, během kterých se rychle otočilo vedení. Při jeho prvním startu na této soutěži šel Dani Sordo do vedení a vybudoval si náskok 11,9s. Za Dindem Capellem byl Felice Re v další C4 WRC na třetí pozici. V neděli si Sordo udržel těsné vedení a vyhrál s náskokem pouhých 5,1s před Capellem.Piero Longhi profitoval z vypadnutí Felice Reho a byl s jeho Fordem Focusem WRC třetí. Stefano D´Aste byl s Lotusem Exige GT čtvrtý. Nejlepším jezdcem s vozem S2000 byl úřadující italský mistr, Paolo Andreucci. Celkově devátý se ztrátou 5:26,1 byl nový i bývalý šampión PWRC, Armindo Araujo. Ten testoval nové Mitsubishi Lancer Evo X, které je postaveno podle pravidel pro vozy R4. Monza Rally Show 2010: 1. D. Sordo/D. Vallejo – Citroën C4 WRC 1:19:29.5 2. R. Capello/L. Pirollo - Citroën C4 WRC + 0.05.1 3. P. Longhi/L. Cassol – Ford Focus WRC + 1:46.8 4. S. D´Aste/L. D´Aste - Lotus Exige GT Cup + 3:01.8 5. D. Giaconia/M. Torri - Ford Focus WRC + 3:41.9 6. P. Andreucci/A. Andreussi - Peugeot 207 S2000 + 3:55.8 7. M. Musti/ C. Biglieri - Peugeot 307 WRC + 4:45.7 8. P. Uzzeni/M. Nibbio - Subaru Impreza WRC + 5:15.1
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?