Příští, v pořadí již stý ročník Rallye Monte Carlo se bude muset obejít bez v současné době nejúspěšnějšího rallyového jezdce Loeba. Fámu o jeho startu zarazil týmový šéf Qeusnel.
Doufání mnoha fanoušku ve start Seba Loeba na jubilejním stém Monte Carlu se nevyplní. "V Monta Carlu se na start nepostaví," rázne odmítl veškeré spekulace boss Citroenu Olivier Quesnel. "Není to podnik mistrovství světa a dokud se v mistrovství světa neobjeví, Loeb ani Citroen tam startovat nebude."
Před nedávnem se totiž motoristickým světem šířila fána, že by Seb na jubilejním Monte Carlu mohl startovat s Citroënem DS3 R3. Díky velké tradici a populárnosti Rallye Monte Carlo se Citroen a Ford snaží o navrácení této soutěže do kalendáře mistrovství světa. Díky nepopulárnímu střídání soutěží v kalendáři WRC však pořadatelé Monte Carla hledali uplatnění jinde a příští rok bude již potřetí součastí šampionátu IRC.
Naposledy bylo Monte Carlo součástí mistrovství světa v roce 2008
Tovární týmy Citroenu tak již ve Walesu, kde se jel poslední podnik WRC, daly jasně najevo, že nikdo z jejich továrních jezdců nebude pro start na Monte Carlu uvolněn. Na tuto soutěž byl ale mohli mířit jiní jedci z mistrovství světa. Mluví se například o Henningu Solbergovi.
Zdroj: rallye-magazin.de
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?