V letošním roce úvodní soutěž sezony IRC, Rally Monte Carlo, opanoval Mikko Hirvonen s Fordem Fiesta S2000. Ani ve zbytku sezony se francouzskému Peugeotu nevedlo podle jeho představ a jeho 207 se musely často sklánět před Fabií. Vyšle proto letos na Monte až 8 vozů?
Podle předběžných zpráv, by mohl francouzský Peugeot nasadit na Rally Monte Carlo vozy pro Kimiho Räikkönena, Briana Bouffiera a Guye Wilkse, kteří by zde jeli za Kronos. Ti by doplnili Stéphane Sarrazina, Bruna Magalhaese a Thierryho Neuvilla.
Start dalších dvou 207 by měl zajistit PH Sport, do nich by měli usednout Didier Auriol a Francois Delecour.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?