Tovární tým Škoda Motorsport se jako čerstvý držitel koruny šampionů IRC představí na lednové Rally Monte Carlo. V barvách továrního týmu se na start jubilejního 100. ročníku legendární rally postaví obě stabilní posádky týmu Škoda Motorsport – úřadující šampioni IRC roku 2010 Juho Hänninen – Mikko Markkula a druzí z letošního ročníku IRC Jan Kopecký – Petr Starý.
„Start na Rally Monte Carlo má pro nás zvláštní nádech, v roce 2009 jsme se zde poprvé představili s vozem Fabia Super 2000. Bude se jednat o stý ročník a Škoda Auto bude v příštím roce zároveň slavit 110 let svých motorsportových aktivit, to je určitě zajímavé spojení. Tato rally patří k tomu nejlepšímu, co svět motoristických soutěží vůbec nabízí a uspět na ní je velkou motivací “, říká Michal Hrabánek, šéf týmu Škoda Motorsport.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?