Rally Portugal bude v roce 2011 začínat poměrně zajímavě. Úvodní zkouška se totiž pojede přímo ve středu Lisabonu, mělo by to tak k soutěži přilákat ještě více fandů.
FIA a promotér MS, společnost North One Sports, žádají od pořadatelů do budoucna ještě více úsilí, aby dosáhli větší popularity sportu. Portugalští pořadatelé kvůli tomu udělají speciální diváckou zkoušku přímo ve středu hlavního města, Lisabonu. Naposledy se tam zkouška MS jela před 37 lety, tedy v roce 1974. Tehdy však byla benzinová krize a pořadatelé museli zajistit speciální benzín z Venezuely, aby se soutěž vůbec mohla konat. Až se tedy v roce 2011 odjedou tréninky a shakedown v regionu Algarve (23. března), tak se celý kolotoč na jeden den přemístí do Lisabonu. Tam si jezdci budou moci trať osahat v elektromobilech od 10 hodin. Pak bude následovat autogramiáda a odpoledne se začne závodit.Napřed však na trať vyjedou historické vozy, aby připomněli historii slavné soutěže, pak bude následovat jezdecká paráda a až potom vyrazí první jezdci na tři kilometry dlouhý okruh. Po skončení divácké superspeciálky se všichni přesunou zpět na 260 km vzdálený stadion v Algarve, kde už bude soutěž pokračovat jejím známým formátem. Dohromady se tedy odjede 17 zkoušek, které budou mít asi 385 ostrých km.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?