Dnes ráno pozdržela Martina Prokopa s vozem Ford Fiesta S2000 20s penalizace, kterou obdržel za pozdní výjezd z časové kontroly. Mechanici o dvě minuty nestihli časový limit na výměnu předního diferenciálu, který Martin poškodil na včerejší speciálce v Lemesosu.
I když se všichni mechanici ráno opravdu snažili, komplikovaná oprava se nepodařila dokončit ve stanoveném časovém limitu. „Stalo se to po skoku. Je to velice náročná rally a takové věci se mohou stát. Na včerejší první RZ jsme díky tomu ztratili 12 vteřin, ale nebyla to žádná katastrofa. Soutěž je dlouhá,“ řekl Martin Prokop.
V ranním servisu bylo rušno i u týmu ROMO, který se stará o vůz Peugeot 207 týmu Interwetten Racing Franze Wittmanna. I Rakušan na včerejší speciálce poškodil po skoku svůj vůz.
Franz ale snahu svých mechaniků nedokázal přetavit v dobrý výsledek, když na dnešní poslední klasické zkoušce (RZ7) vyletěl z tratě a ulomil kolo svého Peugeotu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?