Dnes ráno pozdržela Martina Prokopa s vozem Ford Fiesta S2000 20s penalizace, kterou obdržel za pozdní výjezd z časové kontroly. Mechanici o dvě minuty nestihli časový limit na výměnu předního diferenciálu, který Martin poškodil na včerejší speciálce v Lemesosu.
I když se všichni mechanici ráno opravdu snažili, komplikovaná oprava se nepodařila dokončit ve stanoveném časovém limitu. „Stalo se to po skoku. Je to velice náročná rally a takové věci se mohou stát. Na včerejší první RZ jsme díky tomu ztratili 12 vteřin, ale nebyla to žádná katastrofa. Soutěž je dlouhá,“ řekl Martin Prokop.
V ranním servisu bylo rušno i u týmu ROMO, který se stará o vůz Peugeot 207 týmu Interwetten Racing Franze Wittmanna. I Rakušan na včerejší speciálce poškodil po skoku svůj vůz.
Franz ale snahu svých mechaniků nedokázal přetavit v dobrý výsledek, když na dnešní poslední klasické zkoušce (RZ7) vyletěl z tratě a ulomil kolo svého Peugeotu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?