Roger Feghali je spokojený s jeho třetím místem po úvodním dni FxPro Cyprus Rally. I když původně zamýšlel bojovat o vítězství v podniku Intercontinental Rally Challenge.
Libanonec byl celý den limitován ohnutým zadním zavěšením na jeho Fabii. Tuto “vadu na kráse“ Fabia utrpěla ve čtvrteční úvodní superspeciálce Lemesos. Nedostatek náhradních dílů však způsobil nemožnost výměny poškozené části.„Samozřejmě bylo mým cílem tyto hochy porazit, ale je to moje první soutěž na šotolině s tímto autem, takže to není špatné. Obzvláště, když nemáme moc zkušeností s tímto vozem. Soutěžím proti jezdcům v pořádných týmech a s pořádným budgetem, takže musím být šťastný,“ řekl Feghali.Do zítřejší etapy tohoto smíšeného podniku bude nastupovat se ztrátou 57 s na vedoucího Martina Prokopa.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?