Roger Feghali je spokojený s jeho třetím místem po úvodním dni FxPro Cyprus Rally. I když původně zamýšlel bojovat o vítězství v podniku Intercontinental Rally Challenge.
Libanonec byl celý den limitován ohnutým zadním zavěšením na jeho Fabii. Tuto “vadu na kráse“ Fabia utrpěla ve čtvrteční úvodní superspeciálce Lemesos. Nedostatek náhradních dílů však způsobil nemožnost výměny poškozené části.„Samozřejmě bylo mým cílem tyto hochy porazit, ale je to moje první soutěž na šotolině s tímto autem, takže to není špatné. Obzvláště, když nemáme moc zkušeností s tímto vozem. Soutěžím proti jezdcům v pořádných týmech a s pořádným budgetem, takže musím být šťastný,“ řekl Feghali.Do zítřejší etapy tohoto smíšeného podniku bude nastupovat se ztrátou 57 s na vedoucího Martina Prokopa.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?