Bryan Bouffier ztratil hned na první rychlostní zkoušce FxPro Cyprus Rally 25 minut. Sympatický Francouz, který startuje za tým Franze Wittmanna, musel přímo na trati dnešní první RZ opravit poškozené pravé přední zavěšení.
Francouzský rychlík a několikanásobný mistr Polska byl přitom před startem tipován za možného vítěze poslední soutěže Intercontinental Rally Challenge tohoto roku. Po včerejší speciálce v Limassolu ztrácel na vedení 3,1s.
Jenže hned na prvním ranním testu, 10,42km dlouhém Kalavasosu, výrazně ztratil a na dobrý výsledek může zapomenout. "Pravým předním kolem jsem trefil obrovský kámen. Snažil jsem se ze všech sil opravit poškozené zavěšení, ale auto stále nejede rovně," popsal své trable jezdec Peugeotu 207 S2000 ve stopce pro RZ.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?