Juho Hänninen, který v hodnocení jezdců IRC již nemůže být předstižen, chce o tom víkendu ve Skotsku udělat vše pro vítězství. Podaří se mu to?
Hänninen sedlající tovární Fabii Super 2000 EVO II si letos v seriálu IRC připsal již dvě výhry a nyní si brousí zuby na další. Zda se mu to ve skotském Perthu povede, můžeme sledovat již tento víkend.
"Chtěl bych udělat vše pro to, abych mohl bojovat o výhru," říká devětadvacetiletý Fin. "Do Skotska mířím s tím, že tuto soutěž chci vyhrát, protože již nemusím myslet na vývoj celkového hodnocení. Pokud to s týmem zvládneme, klidně půjdu i do většího rizika."
Předchozí letošní Hänninenovy výhry pochází ze šotolinových soutěží v Argentině a na Sardinii. Lehké to jistě mít nebude. Loni zde nestartoval a první čtyři místa obsadili domácí jezdci. Mezi nejrychlejší z nich se řadí především Kris Meeke a Guy Wilks.
Ani jednomu sezóna nevyšla podle jejich představ, tak by si jistě rádi před zimní pauzou spravili chuť. Navíc Wilks tuto soutěž již loni vyhrál. Mezi soupeři naopak bude chybět náš Honza Kopecký, který již dva podniky před koncem šampionátu ztratil šanci na titul.
Zdroj: ircseries.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?