Juho Hänninen, který v hodnocení jezdců IRC již nemůže být předstižen, chce o tom víkendu ve Skotsku udělat vše pro vítězství. Podaří se mu to?
Hänninen sedlající tovární Fabii Super 2000 EVO II si letos v seriálu IRC připsal již dvě výhry a nyní si brousí zuby na další. Zda se mu to ve skotském Perthu povede, můžeme sledovat již tento víkend.
"Chtěl bych udělat vše pro to, abych mohl bojovat o výhru," říká devětadvacetiletý Fin. "Do Skotska mířím s tím, že tuto soutěž chci vyhrát, protože již nemusím myslet na vývoj celkového hodnocení. Pokud to s týmem zvládneme, klidně půjdu i do většího rizika."
Předchozí letošní Hänninenovy výhry pochází ze šotolinových soutěží v Argentině a na Sardinii. Lehké to jistě mít nebude. Loni zde nestartoval a první čtyři místa obsadili domácí jezdci. Mezi nejrychlejší z nich se řadí především Kris Meeke a Guy Wilks.
Ani jednomu sezóna nevyšla podle jejich představ, tak by si jistě rádi před zimní pauzou spravili chuť. Navíc Wilks tuto soutěž již loni vyhrál. Mezi soupeři naopak bude chybět náš Honza Kopecký, který již dva podniky před koncem šampionátu ztratil šanci na titul.
Zdroj: ircseries.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.