Pro Daniho Sorda už není pro příští rok v továrním týmu Citroënu místo. Francouzská značka by si však mladého a talentovaného Španěla ráda nějakým způsobem podržela. Momentálně je vše otevřené.
Daniho Sorda čeká derniéra v továrním týmu Citroën shodou okolností právě na jeho domácí soutěži. 27letý pilot by potřeboval ve Španělské rally zvítězit. Nejen že by konečně získal dlouho a toužebně očekávané první vítězství v MS, ale také by se dostal do dobré výchozí pozice v jednáních pro příští rok.Citroën se pokusí Sorda udržet, v Juniorském týmu je pro něj místo. „O příštím roce jsem se již s Citroënem bavil, zatím není nic jistého. Citroën byl ke mně vždy velmi milý. Jedná se o výborný tým, který si pro příští rok vybral dva Sébastieny (Loeba a Ogiera). Musíme se poohlédnout po jiných možnostech, v současnosti nemám nic domluveného,“ popisuje svou situaci Dani.
Servisním parkem už začaly kolovat „ověřené zvěsti“, podle kterých by měl Sordo zamířit do Fordu. Španěl pořád dokola opakuje: „Je to jedna z možností, kterou zvážíme. Zatím není nic jistého.“ Za necelé dva týdny startuje domácí Španělská rally. Jenomže letos bude jiná, než bývala. V minulosti se musel Sordo ohlížet na Loeba, jenže ten už má letos titul jistý, a tak jej nebude svazovat žádná týmová taktika. „Katalánsko bude pro mě opět jedna z velkých soutěží roku. Počkám, až co se na této soutěži stane, a pak začnu vyjednávat o příštím roce.“
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.