Pro Daniho Sorda už není pro příští rok v továrním týmu Citroënu místo. Francouzská značka by si však mladého a talentovaného Španěla ráda nějakým způsobem podržela. Momentálně je vše otevřené.
Daniho Sorda čeká derniéra v továrním týmu Citroën shodou okolností právě na jeho domácí soutěži. 27letý pilot by potřeboval ve Španělské rally zvítězit. Nejen že by konečně získal dlouho a toužebně očekávané první vítězství v MS, ale také by se dostal do dobré výchozí pozice v jednáních pro příští rok.Citroën se pokusí Sorda udržet, v Juniorském týmu je pro něj místo. „O příštím roce jsem se již s Citroënem bavil, zatím není nic jistého. Citroën byl ke mně vždy velmi milý. Jedná se o výborný tým, který si pro příští rok vybral dva Sébastieny (Loeba a Ogiera). Musíme se poohlédnout po jiných možnostech, v současnosti nemám nic domluveného,“ popisuje svou situaci Dani.
Servisním parkem už začaly kolovat „ověřené zvěsti“, podle kterých by měl Sordo zamířit do Fordu. Španěl pořád dokola opakuje: „Je to jedna z možností, kterou zvážíme. Zatím není nic jistého.“ Za necelé dva týdny startuje domácí Španělská rally. Jenomže letos bude jiná, než bývala. V minulosti se musel Sordo ohlížet na Loeba, jenže ten už má letos titul jistý, a tak jej nebude svazovat žádná týmová taktika. „Katalánsko bude pro mě opět jedna z velkých soutěží roku. Počkám, až co se na této soutěži stane, a pak začnu vyjednávat o příštím roce.“
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.