Španěl Dani Sordo připustil, že na nadcházející sezónu stále nemá podespanou smlouvu. Přemýšlet o své budoucnosti bude intenzivněji až po domácí soutěži.
Sordo poslední čtyři roky odjezdil u francouzské značky Citroen a podle jeho slov by u ní také do budoucna rád zůstal. I týmový šéf Olivier Quesnel by si Sorda chtěl nechal, ale žádná smlouva zatím podepsána nebyla.
"O nadcházející sezóně jsme již mluvili," říká Sordo. "Ale v tutu chvíli není zatím nic potvrzené. Účinkování v týmu Citroen pro mě bylo velmi příjemné. Pro příští rok se počítá hlavně se Sebastieny (Loebem a Ogierem) a my musíme zhodnotit, jaká pozice by byla pro nás. Nyní to ale nevím."
Sordo také připustil, že se po angažná poohlíží i u jiných týmu. "Je tu několik možností, ale jak jsem říkal, teprve si je musím vyjasnit."
Nedávno se také mluvilo o možném přestupu Sorda ke konkurenčnímu Fordu. Na otázku přestupu Sorda ke konkurenci má ale vedoucí evropských sportovních aktivit Fordu Gerard Quinn jasnou Odpověď. "Jsme velmi spokojení s jezdci, se kterými máme podespanou smlouvu na příští rok."
Sordův nejbližší cíl ve světovém šampionátu je tedy jasný - uspět na domácí půdě. Až pak se rozhodne o jeho budoucnosti. Bude ještě zajímavé sledovat, jak se nakonec Španěl rozhodne. Citroen prohlásil, ža pro příští sezónu zvládne připravit čtyři nové vozy. Kromě Sebastienů, kteří již smlouvu podepsali, však nyní jezdí další tři vozy současné specifikace WRC od Citroenu (Sordo, Raikkonen a P. Solberg). Je tedy jasné, že na někoho musí vyjít "černý Petr".
V tomto případě by to však asi byl spíše Petter Solberg, který jediný jezdí jako soukromník. Na druhou stranu je zřejmé, že Fordu by se hodil nějaký jezdec pro asfaltové soutěže, což ukázaly i výkony obou Finů v nejen v Bulharsku, ale i jinde na asfaltu. Právě takovou posilou by mohl být právě Sordo...
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.