Španěl Dani Sordo připustil, že na nadcházející sezónu stále nemá podespanou smlouvu. Přemýšlet o své budoucnosti bude intenzivněji až po domácí soutěži.
Sordo poslední čtyři roky odjezdil u francouzské značky Citroen a podle jeho slov by u ní také do budoucna rád zůstal. I týmový šéf Olivier Quesnel by si Sorda chtěl nechal, ale žádná smlouva zatím podepsána nebyla.
"O nadcházející sezóně jsme již mluvili," říká Sordo. "Ale v tutu chvíli není zatím nic potvrzené. Účinkování v týmu Citroen pro mě bylo velmi příjemné. Pro příští rok se počítá hlavně se Sebastieny (Loebem a Ogierem) a my musíme zhodnotit, jaká pozice by byla pro nás. Nyní to ale nevím."
Sordo také připustil, že se po angažná poohlíží i u jiných týmu. "Je tu několik možností, ale jak jsem říkal, teprve si je musím vyjasnit."
Nedávno se také mluvilo o možném přestupu Sorda ke konkurenčnímu Fordu. Na otázku přestupu Sorda ke konkurenci má ale vedoucí evropských sportovních aktivit Fordu Gerard Quinn jasnou Odpověď. "Jsme velmi spokojení s jezdci, se kterými máme podespanou smlouvu na příští rok."
Sordův nejbližší cíl ve světovém šampionátu je tedy jasný - uspět na domácí půdě. Až pak se rozhodne o jeho budoucnosti. Bude ještě zajímavé sledovat, jak se nakonec Španěl rozhodne. Citroen prohlásil, ža pro příští sezónu zvládne připravit čtyři nové vozy. Kromě Sebastienů, kteří již smlouvu podepsali, však nyní jezdí další tři vozy současné specifikace WRC od Citroenu (Sordo, Raikkonen a P. Solberg). Je tedy jasné, že na někoho musí vyjít "černý Petr".
V tomto případě by to však asi byl spíše Petter Solberg, který jediný jezdí jako soukromník. Na druhou stranu je zřejmé, že Fordu by se hodil nějaký jezdec pro asfaltové soutěže, což ukázaly i výkony obou Finů v nejen v Bulharsku, ale i jinde na asfaltu. Právě takovou posilou by mohl být právě Sordo...
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.