Španěl Dani Sordo připustil, že na nadcházející sezónu stále nemá podespanou smlouvu. Přemýšlet o své budoucnosti bude intenzivněji až po domácí soutěži.
Sordo poslední čtyři roky odjezdil u francouzské značky Citroen a podle jeho slov by u ní také do budoucna rád zůstal. I týmový šéf Olivier Quesnel by si Sorda chtěl nechal, ale žádná smlouva zatím podepsána nebyla.
"O nadcházející sezóně jsme již mluvili," říká Sordo. "Ale v tutu chvíli není zatím nic potvrzené. Účinkování v týmu Citroen pro mě bylo velmi příjemné. Pro příští rok se počítá hlavně se Sebastieny (Loebem a Ogierem) a my musíme zhodnotit, jaká pozice by byla pro nás. Nyní to ale nevím."
Sordo také připustil, že se po angažná poohlíží i u jiných týmu. "Je tu několik možností, ale jak jsem říkal, teprve si je musím vyjasnit."
Nedávno se také mluvilo o možném přestupu Sorda ke konkurenčnímu Fordu. Na otázku přestupu Sorda ke konkurenci má ale vedoucí evropských sportovních aktivit Fordu Gerard Quinn jasnou Odpověď. "Jsme velmi spokojení s jezdci, se kterými máme podespanou smlouvu na příští rok."
Sordův nejbližší cíl ve světovém šampionátu je tedy jasný - uspět na domácí půdě. Až pak se rozhodne o jeho budoucnosti. Bude ještě zajímavé sledovat, jak se nakonec Španěl rozhodne. Citroen prohlásil, ža pro příští sezónu zvládne připravit čtyři nové vozy. Kromě Sebastienů, kteří již smlouvu podepsali, však nyní jezdí další tři vozy současné specifikace WRC od Citroenu (Sordo, Raikkonen a P. Solberg). Je tedy jasné, že na někoho musí vyjít "černý Petr".
V tomto případě by to však asi byl spíše Petter Solberg, který jediný jezdí jako soukromník. Na druhou stranu je zřejmé, že Fordu by se hodil nějaký jezdec pro asfaltové soutěže, což ukázaly i výkony obou Finů v nejen v Bulharsku, ale i jinde na asfaltu. Právě takovou posilou by mohl být právě Sordo...
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?