Seriál IRC představil kalendář pro jeho již pátou sezonu. Začínat se bude opět v Monaku, do kalendáře byly však zařazeny i úplně nové země. Jedná se o Maďarsko a Korsiku.
Legendární Rally Monte Carlo to bude opět začínat. V programu IRC pro sezonu 2011 pak figuruje ještě dalších jedenáct soutěží. Jedinou soutěží mimo Evropu bude argentinská Rally de los Alerces. Ve čtyřech případech se data konání podniků IRC kryjí s daty podniků MS. IRC se také představí hned na čtyřech dřívějších podnicích MS.Série zavítá i do dvou nových zemí. Půjde o Francii (Korsika) a Maďarsko. Co více, v Maďarsku se pojede jak na šotolinových cestách, tak i na asfaltu. „Oba podniky projevily enormní zájem a toho jsme my, jako IRC, využili,“ těší se manažer IRC, Marcello Lotti. Finále ročníku 2011 by se mělo uskutečnit na začátku listopadu opět na Kypru.Kalendář IRC 2011:19.-22. ledna (Monako): Rally Monte-Carlo (asfalt) 04.-06. března (Argentina): Rally de los Alerces* (šotolina) 14.-16. dubna (Španělsko): Rally Islas Canarias Trofeo El Corte Ingles (asfalt) 06.-08. května (Francie): Tour de Corse (asfalt) 23.-25. června (Belgie): Geko Ypres Rally (asfalt) 14.-16. července (Portugalsko): Sata Rallye Acores (šotolina) 04.-06. srpna (Portugalsko): Rali Vinho Madeira (asfalt) 26.-28. srpna (Česká republika): Barum Czech Rally Zlin (asfalt) 09.-11. září (Maďarsko): Mecsek Rallye (asfalt/šotolina) 22.-24. září (Itálie): Rallye Sanremo (asfalt) 14.-16. října (Skotsko): RACMSA Rally of Scotland (šotolina) 03.-05. listopadu (Kypr): Cyprus Rally (šotolina) *čeká na potvrzení smlouvy s promotérem
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.