Už jsou to dva roky, kdy se naposledy Gilles Panizzi postavil na start nějaké soutěže. Proto teď mírní naděje do něj vkládané.
Trojnásobný vítěz Rally Sanremo dnes po obědě odstartoval do legendární soutěže ve voze Proton Satria Neo. Jenže 45letý jezdec již dva roky neseděl v žádném soutěžním voze, proto také tým Proton naplánoval před soutěží dvoudenní testy. I přesto ale Panizzi od svého startu nic neočekává.„Auto je na mnohem vyšší úrovni, než jsem očekával. Má obrovský potenciál. Ale abych byl upřímný, od svého startu zde nic nečekám. Už dva roky jsem v žádném závodním voze neseděl. V IRC jsem navíc obklopený mladými piloty, kteří jsou hladoví po úspěchu. Kdyby se mi podařilo soutěž dokončit a na časech z jednotlivých RZ bylo vidět, že postupně zrychluji, tak bych byl spokojený,“ prohlásil před startem Francouz.
Panizzi startoval v MS v letech 1999 až 2003 pro značku Peugeot. Poté následovaly dva roky strávené v Mitsubishi a v roce 2006 přesedl do soukromého týmu Škoda Red Bull. Ve své kariéře zaznamenal dohromady sedm prvenství (všechny pro Peugeot). Dá se o něm říct, že býval vyhlášeným asfaltovým specialistou.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?