Rally Sanremo: Andreucci v Itálii vyhrál

Andreucci, Paolo - Andreussi, Anna
Andreucci, Paolo - Andreussi, Anna, foto: www.ircseries.com
RallyZone.cz 24. září 2010 15:12
Sdílej:

AKTUALIZACE V CÍLI; V dnešní odpolední sekci se na špici pořadí neměnilo, a tak vyhrál Andreucci. Zatímco na dalších pozicích došlo k několika změnám. Juho Hänninen si s předstihem zajistil letošní titul mistra IRC!

FOTOGALERIE ZDE.

Výsledky v cíli (RZ12):

Italskou Rally Sanremo vyhrál domácí jezdec Paolo Andreucii. Paolo se však o vítězství musel bát až do poslední zkoušky, která měla 29 km, protože jeho náskok nebyl nikterak velký. Nakonec druhý Hänninen ztratil pouhých 4,4s.

Na desáté zkoušce se do problémů dostaly oba tovární Abarthy. Basso měl problémy s převodovkou a Luca Rossetti měl defetk, a tak se domácí vozy musely poroučet z čelních příček. Třetí tak byl v cíli klasifikován Freddy Loix s tovární Fabií S2000. Ten se až v poslední zkoušce dostal před úřadujícího šampióna IRC, Krise Meekea.

Až pátý dojel Luca Rossetti. Jan Kopecký se až v poslední RZ dostal na šesté místo, když zde přeskočil domácího Giandomenica Bassa, jehož problémy s převodovkou přetrvávaly. Na osmou příčku se také až na poslední RZ dne posunul mladík Thiery Neuville s Peugeotem S2000, když přeskočil domácího Gianfranca Cuniciho.

Výsledky v cíli (RZ12):

Pořadí

Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.    Andreucci P. - Andreussi A.   Peugeot 207 S2000 2:35:32,7  ---     2.    Hänninen J. - Markkula M.   Škoda Fabia S2000   +4,4     3.    Loix F. - Miclotte F.   Škoda Fabia S2000   +34,1     4.   Meeke K. - Nagle P.   Peugeot 207 S2000 +38,3     5.    Rossetti L. - Chiarcossi M.   Fiat Abarth Grande Punto  +1:21,0     6.   Kopecký J. - Starý P.  Škoda Fabia S2000  +1:59,9     7.   Basso G. - Dotta M.   Fiat Abarth Grande Punto   +2:17,9     8.   Neuville T. - Klinger N.   Peugeot 207 S2000   +2:35,0     9.   Cunico G. - Pollet R.   Peugeot 207 S2000 +2:42,8    10.    Magalhaes B. - Magalhaes C.   Peugeot 207 S2000 +2:43,9

 

Výsledky po první sobotní sekci (RZ8):

Dnes dopoledne byla na účastníky nachystána porce dvou RZ, obě měřící bezmála třicet kilometrů. Na té první navázal na včerejší pěkné výsledky Juho Hänninen, když tuto zkoušku vyhrál. 4,3 s za ním zaostal Brian Bouffier, důležitější však byl třetí čas Andrecciho se ztátou 8,6 s na Hänninena. Jeho sok v boji o celkové vítězství Basso totiž zajel až šestý čas se ztátou 17,3 s a "Ucci" se tak posunul opět do čela průběžného pořadí. V poměrně slabších časech pokračuje i Kopecký, který devátým časem ztratil okolo půl minuty.

Hänninen v rychlých časech pokračoval i na RZ8, kde však zaostal o 4,2 s za nejrchylejším Rossettim.Třetí čas bral Basso, čtvrtý Andreucci. Basso tak stáhl vedoucího Andreucciho na pohých 0,9 s! Velká smůla postihla Bouffiera, který píchnul a kolo měnil přímo na trati. Ztratil tím více než tři minuty a pořadím klesl až za první desítku. Defekt postihl i Kopeckého, ten však ztratil jen půl minut.

Výsledky po sobotní dopolední sekci (RZ8):

Pořadí

Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.    Andreucci P. - Andreussi A.   Peugeot 207 S2000 1:57:55,1  ---     2.    Basso G. - Dotta M.   Fiat Abarth Grande Punto   +0,9     3.    Rossetti L. - Chiarcossi M.   Fiat Abarth Grande Punto   +15,5     4.   Hänninen J. - Markkula M.   Škoda Fabia S2000 +28,5     5.    Meeke K. - Nagle P.   Peugeot 207 S2000  +49,1     6.   Loix F. - Miclotte F.   Škoda Fabia S2000  +58,4     7.   Cunico G. - Pollet R.   Peugeot 207 S2000   +2:03,6     8.   Kopecký J. - Starý P.  Škoda Fabia S2000   +2:05,3     9.   Neuville T. - Klinger N.   Peugeot 207 S2000 +2:24,9    10.    Magalhaes B. - Magalhaes C.   Peugeot 207 S2000 +2:32,7

 

Výsledky po první etapě (RZ6):

V noci zaúřadovaly vozy italské stáje Abarth. Basso nadělil nejbližšímu pronásledovateli (Rossetti) přes 15s, což vyústilo v posun na vedoucí pozici po prvním dni. Díky druhému času zaznamenal posun pořadím vzhůru i Rossetti, který poskočil na místo třetí. Před RZ6 vedoucí Andreucci spadl na místo druhé. V tuto chvíli můžeme říci, že pokud se nestane nic neočekávaného, tak by si to právě tato trojice měla rozdat o vítězství v soutěži.

Nejbližší pronásledovatel, Kris Meeke (10. čas), totiž ztrácí více než 45s. Poslední RZ prvního dne se naopak vůbec nepovedla továrnímu týmu Škoda, Hänninen ztratil 50s, Kopecký dokonce 1:15. Čest značky tak musel zachraňovat Loix, který se díky 4. času posunul na páté místo a je tak nejlepším jezdcem s vozem Škoda.

Výsledky po první etapě (RZ6):

Pořadí

Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.    Basso G. - Dotta M.   Fiat Abarth Grande Punto 1:15:50,6  ---     2.   Andreucci P. - Andreussi A.   Peugeot 207 S2000   +5,2     3.    Rossetti L. - Chiarcossi M.   Fiat Abarth Grande Punto   +17,5     4.   Meeke K. - Nagle P.   Peugeot 207 S2000 +46,9     5.    Loix F. - Miclotte F.   Škoda Fabia S2000  +48,2     6.   Hänninen J. - Markkula M.   Škoda Fabia S2000  +49,1     7.   Bouffier – Panseri  Peugeot 207 S2000   +55,6     8.   Kopecký J. - Starý P.  Škoda Fabia S2000   +1:28,2     9.   Cunico G. - Pollet R.   Peugeot 207 S2000 +1:33,3    10.    Perico A. - Carrara F.   Peugeot 207 S2000 +1:33,8

 

Výsledky po druhé sekci (RZ5):

Ital Andreucci podává na Rally Sanremo skvělé výkony, když dokáže držet v šachu kompletní špičku IRC. Ital se dostal před favorizovaného Meekea a dokázal si vytvořit už skoro 8s náskok. Ve druhé sekci zrychlily tovární Škodovky a také Abarthy. O čelo v jednotlivých RZ tak vždy bojují dva Peugeoty (Meeke, Andreucci), dvě Škodovky (Kopecký, Hänninen) a dva Fiaty (Basso, Rossetti).

Stále se nedaří Protonu Panizziho. Druhý vůz v soutěži již od první RZ nepokračuje, a tak je Gilles jediným zástupcem značky, ale jeho průběžně 20 příčka není nikterak lichotivá. Jeho ztráta (2:22,7) by však na některé méně vyrovnané soutěži znamenala lepší umístění.

Na RZ4 měl defet Renato Travaglia se třetím továrním Puntem S2000, dost ztratil a momentálně figuruje na 16. místě.

Výsledky po druhé sekci (RZ5):

Pořadí

Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.    Andreucci P. - Andreussi A.   Peugeot 207 S2000 44:31,8  ---     2.   Meeke K. - Nagle P.   Peugeot 207 S2000   +7,8     3.    Hänninen J. - Markkula M.   Škoda Fabia S2000   +10,0     4.   Basso G. - Dotta M.   Fiat Abarth Grande Punto +11,1     5.    Rossetti L. - Chiarcossi M.   Fiat Abarth Grande Punto  +13,1     6.   Bouffier – Panseri  Peugeot 207 S2000  +14,4     7.   Loix F. - Miclotte F.   Škoda Fabia S2000   +23,0     8.   Kopecký J. - Starý P.  Škoda Fabia S2000   +24,5     9.   Wilks G. - Pugh P.   Škoda Fabia S2000 +44,6    10.    Longhi P. - Baggio L.   Peugeot 207 S2000 +59,7

 

Výsledky po první sekci (RZ2):

Rally Sanremo je od samého začátku soubojem o desetinky sekund. O vyrovnanosti pole svědčí i fakt, že ve 20s je naskládáno hned 12 jezdců. Na čele je po dvou odjetých RZ úřadující šampión IRC, Kris Meeke (výsledky v RZ: 1., 5.). Záda mu kryje značkový kolega Andreucci (4., 1.), který už letos jednou špičce IRC pořádně zatápěl (na Rally Sardinia). Inovované Peugeoty si mezi sebe rozdělily oba nejrychlejší časy.

Výborně jede Juho Hänninen, který se na svém neoblíbeném asfaltu drží na krásné třetí příčce. Tovární Abarthy se podle očekávání drží nejužší špičky IRC, Basso je 4., Rossetti 6. Mezi ně se vklinil na prvních dvou testech první etapy Bryan Bouffier, který je s vozem velmi spokojený. Třetí tovární Abarth řízený Travagliou je na místě 12., což svědčí o nesmírné vyrovnanosti startovního pole.

Až na 22. místě se po dvou zkouškách drží bývalý asfaltový specialista, Gilles Panizzi s Protonem. Soutěž zatím nevychází úplně podle představ značce Ford. V TOP10 je pouze jedna Fiesta v rukou Scandoli. Nor Mikkelsen havaroval již na RZ 1 a třetí Ford, který by mohl bojovat o přední příčky s Navarrou za volantem je až 20.

 

Výsledky po první sekci (RZ2):

Pořadí

Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.    Meeke K. - Nagle P.   Peugeot 207 S2000 15:44,7  ---     2.   Andreucci P. - Andreussi A.   Peugeot 207 S2000   +1,8     3.    Hänninen J. - Markkula M.   Škoda Fabia S2000   +2,9     4.   Basso G. - Dotta M.   Fiat Abarth Grande Punto +3,8     5.    Bouffier – Panseri  Peugeot 207 S2000  +4,9     6.   Rossetti L. - Chiarcossi M.   Fiat Abarth Grande Punto   +7,7     7.   Loix F. - Miclotte F.   Škoda Fabia S2000   +9,8     8.   Wilks G. - Pugh P.   Škoda Fabia S2000   +11,5     9.   Kopecký J. - Starý P.  Škoda Fabia S2000 +14,8    10.    Scandola U. - D'Amore G.   Ford Fiesta S2000 +16,0

 

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.