Bryan Bouffier se do šampionátu IRC vrací už na Rally Sanremo. Francouz chce dokázat navázat na časy, které zajížděl na konci srpna ve Zlíně. Ty totiž nebyly vůbec špatné a stačily na tempo špičky IRC.
Francouz bojoval po odstoupení Jana Kopeckého o vedení v soutěži s Freddym Loixem, jenže dvě RZ před cílem přišly problémy, když Bouffier poškodil zavěšení u své 207. Během závěrečné zkoušky navíc velká kalužina způsobila výlet mimo trať, který srazil Bryana až na 10. místo, které ale rozhodně nekorespondovalo s podaným výkonem.„Sanremo jsem jel v roce 2006, tehdy prudké deště způsobily zrušení několika RZ. V jednu chvíli jsem byl na slickách, když začalo opravdu velmi hustě pršet. Byl jsem zpomalen i dalšími problémy. Jsem rád, že se na zdejší tratě vracím. Myslím, že charakter zkoušek by mohl vyhovovat mému 207 S2000,“ říká Bryan.
Historicky je Peugeot 207 na rally Sanremo velmi silný. V roce 2007 se z vítězství radoval Luca Rossetti (tehdy ještě jezdil s Peugeotem), vloni slavil vítězství na známé rally na severu Itálie Kris Meeke (vítězství mu zajistilo titul v IRC).
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.