Poté, co se rollout nového WRC MINI Countryman uskutečnil minulý týden v Anglii, se tento týden testuje v Portugalsku.
V Anglii seděl za volantem Mads Ostberg, což by potvrzovalo spekulace, podle kterých by právě Ostberg měl být jedním z jezdců MINI, v Portugalsku zatím s vozem jezdí Märtin.Pro první šotolinové testy si Prodrive zajistil služby bývalého pilota MS a v současnosti oblíbeného testovacího jezdce, Markka Märtina. 34letý jezdec začal testovací práce včera. Test probíhá na šotolinovém úseku Cerquido – Arcos Portela. Britský tým naplánoval zkoušky auta od úterý do pátku. Během těchto 4 dní chce vyzkoušet nový vůz na nejrůznějších druzích šotoliny, které jsou v Portugalsku k dispozici. Na asfalt by se mělo nové auto dostat až posléze.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?