První exemplář MINI Countryman se proháněl při svém funkčním testu, který se uskutečnil na šotolinové trati poblíž centra týmu Prodrive v oblasti Warwickshire.
MINI Countryman už má za sebou čtyři dny shakedownu na asfaltu a jeden den na šotolině (vše proběhlo ve Velké Británii). V současné době je vůz na lodi a putuje do Portugalska, kde budou testy nového speciálu pokračovat. Test na jihu Evropy bude trvat týden a mělo by se jezdit na šotolinových tratích.„U každého nového auta trvá nějaký čas, než se vyzkouší, zda-li fungují všechny systémy tak jak mají. Až poté se může začít s testováním na šotolině,“ říká David Lapworth, technický ředitel Prodrivu.
Karoserie zatím není finálně hotová, a tak vůz jezdí s pouze provizorní verzí.
zdroj fotografie: www.rallye-magazin.de
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?