Kimi Raikkonen popisuje jak urazil kolo na shakedownu.
Shakedown se jel v hale Saporro dome, na kluzkém povrchu podobném asfaltu. Raikonnen v posledním kole trefil bariéru, která vytyčuje trať a vylomil pravé přední kolo na své cé čtyřce.
Mechanici zafixovali řízení a tlumič k vozu a takto opravený vůz dojel do servisu. Oprava ale znamenala, že Fin už do shakedownu nenastoupil. Raikonnen absolvoval pět průjezdů, ve svém nejrychlejším kole zaostával dvě vteřiny za vítězným krajanem Latvalou.
"Ten konkrétní panel který jsem trefil byl o něco více vystrčený do cesty," říká Raikkonnen a dodává "Kolo se vylomilo když bylo v plném rejdu. Bude velmi těžké zde na tomto povrchu, který je v hale extrémně kluzký při závodě neudělat chybu. Do závodu nás tahle kolize neomezí v boji o co nejlepší umístění,"
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?