Kdo bude jezdit za Mini? Známe první jméno

MINI
MINI, foto: Prodrive
iAdam 2. září 2010 11:22
Sdílej:

Úřadující mistr šampionátu IRC Brit Kris Meeke popíral jakékoliv propojení mezi svojí osobou a do WRC nově příchozím týmem Mini. Jak ale dnes ráno informoval server autosport.com, dohoda mezi nimi je jasnou záležitostí. Kdo bude jeho týmovým kolegou?

"Dohoda mezi Meekem a Mini je hotovou věcí," cituje autosport.com zdroj blízký týmu Prodrive, který bude vozy Mini do WRC nasazovat. "David Richards (vedoucí Prodrivu) mluvil o skvělé dohodě s tímto britským jezdcem."

Meeke ale komentuje tuto informaci velmi zdrženlivě: "Zůstávám koncentrovaný na tento rok a na to, vyhrávat soutěže s Peugeotem." Není však neznámou, že Peugeot UK již kontaktoval některé jezdce, kteří by mohli příští rok Meekeho v týmu nahradit.

Kdo však dále usedne do nových speciálů WRC týmu prodrive, je zatím otázkou. Příští týden by měl do nového Mini Countryman WRC v Portugalsku poprvé usednout dvojnásobný mistr světa Grönholm. Potom by mělo padnou rozhodnutí, zda s Mini podepíše. Nabídku od Mini dostal také na rok 2011 Per-Gunar Andersson, někdejší tovární soutěžák Suzuki a juniorský mistr světa z roku 2004.

Foto: www.prodrive.com

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.