Bryan Bouffier doufá, že jeho start s Peugeotem 207 S2000 minulý týden ve Zlíně nebyl pro letošní rok v šampionátu IRC posledním.
Až do předposledního testu držel ve Zlíně tento Francouz vedení s náskokem 7,2 s. Poslední dva testy se mu však nevyšli, jak by si představoval, a nakonec sklouzl po výletu mimo trať až na celkové desáté místo. I tak je však jeho bilance celkem pozitivní, protože v deseti erzetách zajel čas mezi prvními třemi a vyhrál v hodnocení mistrovstí Evropy.
Krásný výkon podal i na nedávné Bohemce, kde jako vyslanec Peugeotu džel na této prestižní soutěži krok s továrnímí škodovkami a s Hänninena a Valouškam jeli tak, že jim nestačil nikdo jiný.
"Byla to skutečně krásná bitva, ale výsledek není příliš dobrý. Pro příště doufám, že to dopadne lépe," hodnotí Bouffier Barumku. "Určitě jsem zklamaný, protože jsem mohl tu soutěž vyhrát. Neměli jsme štěstí, ale zajeli jsme hodně solidních časů a náš Peugeot pracoval bez chyb. To vše na tak náročné soutěži."
O tom, že Bouffier na špičku v IRC má, pochyb není. Avšak na to, zda se na nějaké soutěži IRC ještě letos ukážet, si budeme muset počkat. V neprospěch Francouze jednoznačně hovoří to, že titul mezi výrobci má již Škoda a Peugeot už další body tak nutně nepotřebuje.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?