Francouzský pilot Pierre Campana se udržel na průběžném druhém místě Renault Clio R3 Trophy i přes frustrující konec na Barum Czech rally Zlín. 25 – letý Korsičan měl obrovskou smůlu, v poslední vložce soutěže urazil kolo.
Do velmi náročné asfaltové soutěže, devátého podniku IRC vstoupil mladík jako vedoucí muž Renault Clio R3 Trophy a odbyl si premiéru na českém „uskákaném“ asfaltu. To ještě netušil, jaké peklo připraví počasí. Od začátku soutěž provázely dešťové přeháňky, které ze soutěže učinili pneumatikovou loterii. Pilot Clia R3 týmu Munaretto podporován společností Ellip6 musel od začátku bojovat s příliš tvrdým nastavením což pro české „kočičí hlavy“ nebylo vhodné. Přesto dokončil první etapu na průběžném třetím místě značkového poháru.
Do nedělní etapy si Pierre a jeho co-driver, sympatická Sabrina de Castelli rozhodli, že se budou snažit dostat za každou cenu do cíle a získat co možná největší počet bodů. Bohužel štěstěna se od smíšené posádky odvrátila zády. Campana odstoupil smolně v poslední vložce, ve které urazil kolo. Ale i po takto smolném konci soutěže mladík tvrdí, že druhé místo v prestižním poháru je také dobré. On ani nemá moc času na přemýšlení o svém výpadku, již o nadcházejícím víkendu odstartuje do rally Alpi Orientali, která mu poslouží jako ostrý test před rally San Remo.„Barum Czech rally Zlín nedopadla podle mých představ. Samozřejmě, je to frustrující, ale co teď mohu dělat. Jedině hodit tento neúspěch za hlavu a maximálně se z něho poučit. Nikdy jsem v takto náročných podmínkách nejel, ale hodně jsem se zde naučil. V poháru jsme druzí, není nic ztraceno. Po rally Alpi Orientali nás čeká, San Remo, kde jsme v loňském roce vyhráli třídu, před startem jsem optimistický," řekl Campana.
foto: pierrecampana.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.