Sordova budoucnost u týmu Citroen je zatím nejasná. Sám jezdce potvrdil, že vede jednání i s konkurenčním Fordem. Ten by naopak rád rozšířil řady svého továrního týmu.
"Jdenám s Foredem, ale zatím neoficiálně. Citroen mi udělal nabídku, ale zatím nevím, jak to všechno dopadne," říká Sordo, který se po Ogierovi stal dalším jezdcem Citroenu, který v nedávné době jednal o možném angažná u Fordu. Tenkrát však Britové neuspěli.
Jednání se vedle šéfa závodního týmu Malcolma Wilsona účastnil také Gerard Quinn, který řídí u Fordu sekci motorsport. Ten z plánu na příští rok potvrdil jen to, že hledají možnost, jak posílit tovární tým.
"Je to věc, na které zatím pracujeme," uvedl Quinn. "Stále hledáme možnost, jak posílit na soutěžích naši konkurenceschopnost. Jsme nyní v kontaktu s několika jezdci, kteří by mohli posílit náš tým, a vyhodnocujeme, čeho bychom mohli být pro příští rok schopni. Jsou tu nějaká soukromá jednání, ale podrobnosti zatím nechceme sdělovat."
Quinn však odmítl sdělit také to, zda by se další jezdce prezentoval s třetím továrním vozem, nebo jestli by jen posílil jezdecké složení Stobartu. Je však jasné, že Ford má o Sorda zájem. Především klůli soutěžích na asfaltu.
Šéf Citroenu se však přiklání k tomu, že Sordo v jejich týmu zůstane. Quesnel komentoval tuto zprávu následujícími slovy: "Dani je součástí rodiny Citroen a také jsem mu to tak řekl. Chtěl bych, aby s námi zůstal. Chtěl bych ho mít vedle dvojice Sebů. Nyní je dovolená a v továrně není nikdo, kdo by dohodu se Sordem potvrdil, ale pokud jde o mě, důvěřuji mu."
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.