Sordova budoucnost u týmu Citroen je zatím nejasná. Sám jezdce potvrdil, že vede jednání i s konkurenčním Fordem. Ten by naopak rád rozšířil řady svého továrního týmu.
"Jdenám s Foredem, ale zatím neoficiálně. Citroen mi udělal nabídku, ale zatím nevím, jak to všechno dopadne," říká Sordo, který se po Ogierovi stal dalším jezdcem Citroenu, který v nedávné době jednal o možném angažná u Fordu. Tenkrát však Britové neuspěli.
Jednání se vedle šéfa závodního týmu Malcolma Wilsona účastnil také Gerard Quinn, který řídí u Fordu sekci motorsport. Ten z plánu na příští rok potvrdil jen to, že hledají možnost, jak posílit tovární tým.
"Je to věc, na které zatím pracujeme," uvedl Quinn. "Stále hledáme možnost, jak posílit na soutěžích naši konkurenceschopnost. Jsme nyní v kontaktu s několika jezdci, kteří by mohli posílit náš tým, a vyhodnocujeme, čeho bychom mohli být pro příští rok schopni. Jsou tu nějaká soukromá jednání, ale podrobnosti zatím nechceme sdělovat."
Quinn však odmítl sdělit také to, zda by se další jezdce prezentoval s třetím továrním vozem, nebo jestli by jen posílil jezdecké složení Stobartu. Je však jasné, že Ford má o Sorda zájem. Především klůli soutěžích na asfaltu.
Šéf Citroenu se však přiklání k tomu, že Sordo v jejich týmu zůstane. Quesnel komentoval tuto zprávu následujícími slovy: "Dani je součástí rodiny Citroen a také jsem mu to tak řekl. Chtěl bych, aby s námi zůstal. Chtěl bych ho mít vedle dvojice Sebů. Nyní je dovolená a v továrně není nikdo, kdo by dohodu se Sordem potvrdil, ale pokud jde o mě, důvěřuji mu."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.