Domácí favorit Kopecký vyhrál se Škodou tento prestižní domácí podnik již loni. Výhra mu značně pomohla v celkovém hodnocení šampionátu. Letos bude platit za jednoho z největším favoritů. Cítí se díky tomu pod tlakem?
"Necítím se pod tlakem kvůli tomu, že bych byl favoritem. Právě naopak," říká osmadvacetiletý tovární jezdec domácí automobilky. "Tak velká výzva jako tato mě velmi motivuje a toho využiji pozitivně. Je fantastické vidět všechny ty vlajky českých fanoušku, které vlají kolem trati. Chci jim ukázat, co umím."
Jan Kopecký, který usedne jako obvykle s Petrem Starým do Fabie S2000 EVO II, dokončil minulý týden na domácí půdě test před tímto podnikem.
"Pracovali jsme na zavěšení a našli jsme dobré nastavení," dodává Kopecký. "Samozřejmě doufám, že vyhraji, a také vím, že by mi to v průběžném hodnocení šampionátu velmi pomohlo. Ale vím, že je to hodně náročná rally, kde se jedou dost rychlé úseky velmi blízko stromům."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?