Plány na zřízení nové rallyové akademie pro mladé jezdce nabírají konkrétních podob. Koncept počítá s nasazením jednotné techniky. Inovacemi projdou nejspíše i kategorie SWRC a PWRC.
Tři závodní série v rámci mistrovství světa zůstávají, změní se ale jejich tvář. V poháru SWRC zůstávají i nadále současné vozy specifikace S2000 s dvoulitrovými atmosférickými motory. Nové vozy s motory 1,6 l a turbodmychadlem sice budou moci startovat, body ale dostávat nebudou. Změny by se měli týkat i PWRC. Nadále zůstává pro osvědčené „en čtyřky“, měla by ale vzniknout i další kategorie pro vozy s jednou poháněnou nápravou, konkrétně vozy specifikace R3.Nově by měla vzniknout také jakási akademie pro mladé jezdce. Ta by mohla navázat na zvolna končící Pirelli Star Driver. Využívat by se mohlo i jednotné techniky, konkrétně vozů Mitsubishi Lancer Evo X. Dosud ale není rozhodnuto, zda takováto kategorie pro mladé talenty nahradí stávající JWRC.Známy nejsou žádné novinky ohledně navrhované třídy R4, která by byla nástupcem současných vozů N4. Důvodem je to, že FIA čeká na návrhy a vyjádření ze strany Subaru a Mitsubishi. Konkrétnější podobu bychom se však mohli dozvědět po následujícím zasedání FIA. Tedy v polovině září.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?