Čtyřnásobný světový šampión v rally, Juha Kankkunen, je spokojený se svoji rychlostí, kterou předvedl během první etapy Rally Finland. Po prvním dni byl Fin na sedmém místě. Kankkunen se do WRC vrátil po osmi letech, startuje za Stobart Ford World Rally Team.
I když s Focusem najel před startem jeho již 22. Rally Finland pouze 50 mil, tak byl rychlý a plnil si svůj hlavní cíl, který si před soutěží dal: Tím byl jezdec Citroën Junior Teamu, Kimi Räikkönen. Jediný problém, který Kankkunen zaznamenal, byl, že hned na první zkoušce dostal penalizaci 10s za ulitý start. „S dneškem jsem spokojený. Je to dobré. Žádné chyby, nic. Rychlost máme taky dobrou, řekněme to takto: Rychlí, ale pořád v pohodě. Víte co, nemusím na to nějak moc tlačit. Chtěl bych držet tuto rychlost, hlavně nevyletět. Snažíme se bojovat s Kimim a je to zajímavé,“ říká Juho.Co říká Juho na to, že na zkoušce Urria 2 míjel vrak krajana Hirvonena? „Místo, kde to naboural není nijak těžké. Je to jeho oblíbený skok, nevím co se stalo. Říkalo se, že se možná něco porouchalo na autě, nevím. Je to zkouška, kde Mikko normálně nechybuje. Je to pro něj škoda. Teď musíme spoléhat na Jariho-Mattiho.“
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.