Čtyřnásobný světový šampión v rally, Juha Kankkunen, je spokojený se svoji rychlostí, kterou předvedl během první etapy Rally Finland. Po prvním dni byl Fin na sedmém místě. Kankkunen se do WRC vrátil po osmi letech, startuje za Stobart Ford World Rally Team.
I když s Focusem najel před startem jeho již 22. Rally Finland pouze 50 mil, tak byl rychlý a plnil si svůj hlavní cíl, který si před soutěží dal: Tím byl jezdec Citroën Junior Teamu, Kimi Räikkönen. Jediný problém, který Kankkunen zaznamenal, byl, že hned na první zkoušce dostal penalizaci 10s za ulitý start. „S dneškem jsem spokojený. Je to dobré. Žádné chyby, nic. Rychlost máme taky dobrou, řekněme to takto: Rychlí, ale pořád v pohodě. Víte co, nemusím na to nějak moc tlačit. Chtěl bych držet tuto rychlost, hlavně nevyletět. Snažíme se bojovat s Kimim a je to zajímavé,“ říká Juho.Co říká Juho na to, že na zkoušce Urria 2 míjel vrak krajana Hirvonena? „Místo, kde to naboural není nijak těžké. Je to jeho oblíbený skok, nevím co se stalo. Říkalo se, že se možná něco porouchalo na autě, nevím. Je to zkouška, kde Mikko normálně nechybuje. Je to pro něj škoda. Teď musíme spoléhat na Jariho-Mattiho.“
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?