Čtyřnásobný rallyový mistr světa Juha Kankkunen plánuje ve svých jedenapadesáti letech jednorázový comeback na blížící se 60. ročník Finské rally. Informuje v sobotu agentura Reuters.
Kankkunen bude o příštím víkendu řídit vůz Ford Focus týmu Stobart a do rallyového závodu nastoupí společně se navigátorem Juhou Repem po dlouhých osmi letech. "Bude to pro mě výjimečný pocit, znovu řídit rallyový speciál a na jubilejní ročník se velice těším," řekl Kankkunen.
"Nepracoval jsem sice s týmem na přípravě vozu a vím, že se událo mnoho změn. Ale nepředpokládám, že by mne čekalo nějaké nepatřičné překvapení. Mým cílem bude umístit se do desátého místa a svést souboj s Kimi Räikkönenem," dodala finská rallyová legenda.
Kankkunen vyhrál "Rallye tisíce jezer" v minulosti třikrát, triumfoval v letech 1991, 1993 a 1999.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.