Čtyřnásobný rallyový mistr světa Juha Kankkunen plánuje ve svých jedenapadesáti letech jednorázový comeback na blížící se 60. ročník Finské rally. Informuje v sobotu agentura Reuters.
Kankkunen bude o příštím víkendu řídit vůz Ford Focus týmu Stobart a do rallyového závodu nastoupí společně se navigátorem Juhou Repem po dlouhých osmi letech. "Bude to pro mě výjimečný pocit, znovu řídit rallyový speciál a na jubilejní ročník se velice těším," řekl Kankkunen.
"Nepracoval jsem sice s týmem na přípravě vozu a vím, že se událo mnoho změn. Ale nepředpokládám, že by mne čekalo nějaké nepatřičné překvapení. Mým cílem bude umístit se do desátého místa a svést souboj s Kimi Räikkönenem," dodala finská rallyová legenda.
Kankkunen vyhrál "Rallye tisíce jezer" v minulosti třikrát, triumfoval v letech 1991, 1993 a 1999.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?