Ve včerejším AUTOSPORT magazine Marcus Grönholm připustil, že uvažuje o návratu do WRC v roce 2011. Oslovil ho program Prodrivu, který bude připravovat Mini World Rally Car.
Grönholm s Prodrivem spolupracoval již dříve, když se v roce 2009 účastnil Rally of Portugal v Subaru Impreza WRC připraveném tímto týmem. „Mohlo by být zajímavé, vrátit se do WRC. Musím si to promyslet. Asi by bylo těžké, absolvovat celou sezonu, ale bylo by zajímavé účastnit se testů a poté pár soutěží,“ říká bývalý mistr světa v rally.Grönholm se během své kariéry ve WRC radoval ze 30 vítězství, 12 z nich získal za volantem Fordu Focus RS WRC. A právě jeho bývalý šéf, Malcolm Wilson, věří, že by byl Marcus opět schopný odvést pro Mini skvělou práci. Brit dvojnásobného šampióna zná velmi dobře. Podle jeho slov by bylo fantastické vidět Grönholma zpět.
„Marcus bude vždy vítán zpět ve WRC. Je jedním z největších sportovních charakterů a myslím, že v této situaci bude moci odvést dobrou práci (pro Mini). Myslím, že by mohl testovat a pak si dát tak šest soutěží. Marcus je ale vždy velmi frustrovaný, když nevyhrává. Ale tuto testovací práci by mohl odvést hodně dobře. Půlka soutěží, testy a vývoj. Určitě by jim hodně dal a pořád je to velmi talentovaný jezdec. Už je to však tři roky, co nezávodí,“ říká Wilson.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.