Do populární Německá rally, devátého podniku Mistrovství světa, která odstartuje v druhé polovině srpna je přihlášeno osmdesát posádek, z nichž dvacet tvoří posádky s loučícími se speciály WRC, jenž mají pod kapotou dvoulitrové přeplňované motory.
Mimo již tradičních účastníků letošního ročníku MS je do závodu přihlášena početná enkláva Nizozemských jezdců, dále již ohlášený Francois Duval, Ken Block, kteří tak rozšíří počet speciálů WRC na dvacet.Posádek s vozy specifikace S2000 se přihlásilo celkem 13 v čele s Henningem Solbergem, jenž podruhé po úspěšné bulharské rally usedne do Fordu Fiesta S2000, jehož u Stobartů doplní Mads Osberg. Z dalších zvučných jmen můžeme jmenovat Sandella (Škoda Fabia S2000), Kosciuszka (Ford Fiesta S2000), Ponse (Ford Fiesta S2000), Per Gunnara Anderssona (Škoda Fabia S2000) a další.Nesmíme však také zapomenout na naše želízko v ohni, Martina Prokopa (Ford Fiesta S2000) a další tři české jezdce, Martina Semeráda (Mitsubishi Lancer Evo IX), Tomáše Kůrku (Mitsubishi Lancer Evo X), a Milana Lišku (Mitsubishi Lancer Evo X).
SEZNAM PŘIHLÁŠENÝCH ADAC RALLY DEUTSCHLAND 2010
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.