Francois Duval se objeví jako host ve Stobart M-Sport Ford Rally Teamu při Rally Deutschland. Belgičan pojede za volantem Fordu Focus RS World Rally Car a bude nominován na body pro tým.
Naposledy se Francois objevil v MS také s Fordem, konkrétně to bylo v roce 2008. Tehdy jel čtyři soutěže za Stobart a dvě za tovární BP Ford Abu Dhabi World Rally Team. Duval už jel v Německu sedmkrát, třikrát dojel druhý. Naposledy se zde představil právě v roce 2008 se Stobartem. „Je od Malcolma (Wilsona) a Christiana (Loriauxe) z M-Sportu skvělé, že mi dali šanci jet opět za Stobart M-Sport Ford Rally Team. Doufám, že se nám vydaří i testy, které máme naplánovány na týden před Německem a já budu schopen v Německu získat dobrý výsledek. Je to hodně pěkná rally a vždy, když jsem zde jel, tak se mi podařilo získat dobrý výsledek, takže věřím, že se mi i letos zadaří,“ řekl Francois.„Jsem nadšen, že zase můžu vidět Francoise za volantem Focusu RS WRC. Posílí Stobart v rozhodující fázi sezony, takže jsme moc rádi, že ho zde můžeme uvítat. V roce 2008 se nám dobře spolupracovalo a já věřím, že tomu tak bude i teď,“ řekl Malcolm Wilson.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?