Francois Duval se objeví jako host ve Stobart M-Sport Ford Rally Teamu při Rally Deutschland. Belgičan pojede za volantem Fordu Focus RS World Rally Car a bude nominován na body pro tým.
Naposledy se Francois objevil v MS také s Fordem, konkrétně to bylo v roce 2008. Tehdy jel čtyři soutěže za Stobart a dvě za tovární BP Ford Abu Dhabi World Rally Team. Duval už jel v Německu sedmkrát, třikrát dojel druhý. Naposledy se zde představil právě v roce 2008 se Stobartem. „Je od Malcolma (Wilsona) a Christiana (Loriauxe) z M-Sportu skvělé, že mi dali šanci jet opět za Stobart M-Sport Ford Rally Team. Doufám, že se nám vydaří i testy, které máme naplánovány na týden před Německem a já budu schopen v Německu získat dobrý výsledek. Je to hodně pěkná rally a vždy, když jsem zde jel, tak se mi podařilo získat dobrý výsledek, takže věřím, že se mi i letos zadaří,“ řekl Francois.„Jsem nadšen, že zase můžu vidět Francoise za volantem Focusu RS WRC. Posílí Stobart v rozhodující fázi sezony, takže jsme moc rádi, že ho zde můžeme uvítat. V roce 2008 se nám dobře spolupracovalo a já věřím, že tomu tak bude i teď,“ řekl Malcolm Wilson.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.